Gå til innhold

Tror du på månelandingen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det gjør ikke jeg lenger. 

Anonymkode: 7d412...2f2

Ja jeg tror på månelandingen.

Men, du må nesten komme med argumenter eller noe om det skali noen debatt da....

Jeg tror X. Jeg tror Y. 

Anonymkode: 6df3f...877

Jeg skjønner ihvertfall at folk ikke tror på akkurat det. Nå opptar det meg nok ikke så veldig mye, men jeg så tidligere på noen av argumentene i ulike videoer og en dokumentar på hvorfor det "aldri skjedde"  Jeg ville ikke blitt sjokkert om den aldri fant sted 🙂

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja jeg tror på månelandingen.

Men, du må nesten komme med argumenter eller noe om det skali noen debatt da....

Jeg tror X. Jeg tror Y. 

Anonymkode: 6df3f...877

Argumentene er blant anna at filmen og bildene ser ut som er tatt opp i et studio. Så er det et flagg som vaier og det er ikke vind på månen. Bildene og filmen er også for gode til å ha blitt tatt i verdensrommet med datidens teknologi. 

AnonymBruker
Kashmir skrev (8 minutter siden):

Jeg skjønner ihvertfall at folk ikke tror på akkurat det. Nå opptar det meg nok ikke så veldig mye, men jeg så tidligere på noen av argumentene i ulike videoer og en dokumentar på hvorfor det "aldri skjedde"  Jeg ville ikke blitt sjokkert om den aldri fant sted 🙂

Det er jenta/gutten sin det! 😉

AnonymBruker
Vhanja skrev (27 minutter siden):

Jeg forstår ikke en gang spørsmålsstillingen. 

Det blir mer korrekt å si: "Tror du på konspirasjonsteorier"?

Og da blir svaret: Nei, det gjør jeg ikke.

Det er dumt å blindt tro på ting som spys ut uten å tenke selv. 

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (5 minutter siden):

Det er ikke ett trosspørsmål, det er etablert fakta. Tror du jorda er rund er omtrent på samme nivå. De som ikke makter å ta innover seg disse fakta er konspirasjon orienterte.

Etablerte "fakta" trenger ikke å være sant. Det er ikke sant fordi usa og mediene ville ha oss til å tro på det. 

AnonymBruker
Vhanja skrev (7 minutter siden):

Dette er så ironisk når konspirasjonsteoretikere ikke tenker selv, men blindt følger YouTube-videoer.

Hvordan forklarer du at et flagg vaier i vinden når det ikke er vind på månen da? 

Screenshot_2023-06-06-18-37-59-35_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan forklarer du at et flagg vaier i vinden når det ikke er vind på månen da? 

Screenshot_2023-06-06-18-37-59-35_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Det er ikke vits å begynne. Jeg kan gi deg lenker som vil gi deg et svar, men du vil avfeie dem som "government propaganda". Så i stedet for å kaste bort tid med å gå frem og tilbake så kan vi bare konkludere med en gang:

Jeg kan gi deg lenker som forklarer alle spørsmål du har.
Du vil avfeie lenkene som propaganda

Du har sett på YouTube og mener du har svaret og vi er blinde sauer.

Sånn, diskusjon ferdig.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sakset fra NRK:

Forklaringen: Flagget var avstivet på toppen med en teleskopisk stang. Denne ble litt bøyd, og astronautene greide ikke å dra flagget helt ut. Det fikk derfor «bølger» som gjør at det ser ut som blafring i vinden.

Effekten var så kul at de påfølgende astronautene heller ikke trakk flagget helt ut.

https://www.nrk.no/urix/ti-konspirasjonspastander-om-manelandingen_-og-hvorfor-de-er-feil-1.14606277

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Bildene og filmen er også for gode til å ha blitt tatt i verdensrommet med datidens teknologi. 

Du - jeg så en del av disse TV-overføringene på direkten, jeg er gammel nok til å huske det. Jeg skal love deg at bildene ikke var spesielt gode. Det er mulig de har "renset" dem i senere tid for å få dem tydeligere, jeg har ikke sett dem på nytt, bortsett fra noen klipp da det var jubileum i 2019.

Hvis de virkelig ville lure verden, hadde de trolig fulgt tidsskjemaet bedre. Det var en uendelig lang ventetid før de skulle gå på månen for første gang, jeg vet ikke hvor mange ganger vi hørte Erik Tandberg og Jan P. Jansen si "de befinner seg fremdeles inne i cockpiten".  

Endret av laban
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, hele greia kan sammenlignes med Teletubbiene. Fiksjon og latterlig. 

Ingen kommentarer på det som er lagt ut, ingen motargumenter. Hva er hensikten med tråden? Du vet at ingenting vi legger ut vil endre meningen din uansett. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...