Gå til innhold

Tror du på månelandingen?

Anbefalte innlegg

Kashmir skrev (23 timer siden):

Jeg skjønner ihvertfall at folk ikke tror på akkurat det. Nå opptar det meg nok ikke så veldig mye, men jeg så tidligere på noen av argumentene i ulike videoer og en dokumentar på hvorfor det "aldri skjedde"  Jeg ville ikke blitt sjokkert om den aldri fant sted 🙂

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du klarer ikke å forkaste konspirasjonsteoriene om månelandingen.

Anonymkode: 0943e...d0f

Det over var mitt første svar her, og det står jeg ved. Om du mener av den grunn at jeg har et lemleftig forhold til sannheten så be it. Men jeg er sjelden bastant og skråsikker, og i hvertfall i forhold til de som påberoper seg den. Om den kommer fra den ene eller andre siden. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Det over var mitt første svar her, og det står jeg ved. Om du mener av den grunn at jeg har et lemleftig forhold til sannheten så be it. Men jeg er sjelden bastant og skråsikker, og i hvertfall i forhold til de som påberoper seg den. Om den kommer fra den ene eller andre siden. 

Altså du er usikker på månelandingen var fake. 

Anonymkode: 0943e...d0f

Vhanja skrev (På 6.6.2023 den 17.58):

Jeg forstår ikke en gang spørsmålsstillingen. 

Det blir mer korrekt å si: "Tror du på konspirasjonsteorier"?

Og da blir svaret: Nei, det gjør jeg ikke.

Tiltredes! Og der burde vel tråden ha endt, men det morsomme med at den ikke gjorde det, er at vi fikk se @Kayia tro rumlingane var fra Skomakergata, og det var jo litt festlig for en gæmlis som meg. 😅

Lillemus skrev (7 timer siden):

Det er vel en Romling! Har du ikke sett Romlingane? Det var barne-tv på 70-tallet, de bodde inne i en planet og kommuniserte med plystrelyder - eller er du for ung?

Grendel skrev (7 timer siden):

Det er fra "Romlingane". Barne TV fra 70 tallet.

PS ser at @Lillemus har svart.

Jeg tror jeg er akkurat for ung. Jeg har hørt om og sett dem, men ikke nok til at jeg har et forhold til dem og kjenner igjen dem. Husker at det var noe med at de kommuniserer via "rare", på et vis hule lyder? 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...