Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bøtteknotten

Jeg har veldig lyst på en Sorbet cardigan. Det har jeg hatt lenge, men aldri blitt helt enig med meg selv ift farger. Så kom jeg plutselig over en jeg falt helt for, og ingen andre når opp 😅 problemer er at jeg ikke vet hva fargene heter 🤷‍♀️😏

Bilder var fra Instagram, av ei som heter «Kveldsstrikk». Hun har bare skrevet type garn, ikke farge.. Hva gjør jeg da?

Om jeg høres fullstendig uinnvidd ut, så er det fordi jeg er det. Og skal på ingen måte strikke dette selv (jeg er på «motvillig babyteppe rett frem, bruker 9 mnd på det-nivå»), men kjøpe garn og sende videre til svigermor ❤️

https://www.instagram.com/p/BoBtZ1oH2Pr/?epik=dj0yJnU9cjB0SVNDRTB3eHNINWpvYXFxd0JjeUJyX2xodEZTRDAmcD0wJm49NGtoWHhQaGJNM050QlRpeUJ2YjIwdyZ0PUFBQUFBR1NBcXA4

image.thumb.png.6a90ae97314254374f40761c8efe6675.png

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/473246-dere-strikkere-%F0%9F%98%85/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her skriver hun jo hvilket garn hun har brukt:

Brun og rosa - Isager silk mohair

Grå - Sandnes tynn silk mohair

Hvit - Drops kid silk

Om du søker opp disse garntypene finner du jo de korrekte fargenavnene, men du finner kanskje tilsvarende de manglende fargene hos alle tre? Så du slipper å handle flere steder. 

Endret av Lillemus
Bøtteknotten
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Screenshot_20230607_183438_com.instagram.android.thumb.jpg.16e0140c22526746c6841fba59321eea.jpg

Anonymkode: 39079...7dc

Ser der ja, jeg fant bare navn på garnet, trodde jeg hadde lest gjennom alt 🙈 takk! 

Lillemus skrev (36 minutter siden):

Her skriver hun jo hvilket garn hun har brukt:

Brun og rosa - Isager silk mohair

Grå - Sandnes tynn silk mohair

Hvit - Drops kid silk

Om du søker opp disse garntypene finner du jo de korrekte fargenavnene, men du finner kanskje tilsvarende de manglende fargene hos alle tre? Så du slipper å handle flere steder. 

Ja, er bare vant med at «grå» ikke bare er grå, men finnes 5 ulike nyanser 🤷‍♀️ men fikk svar over 🙌 Men lurt med evt en type 👍

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...