Gå til innhold

Nå skal det bli regnbuegate på Grønland i Oslo

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Vendi skrev (15 timer siden):

Ja, selvfølgelig. Det vil jeg tro vi alle mener (at love is love). Er det da noen grunn til å bokstavelig talt male regnbuer overalt for å forsøke å slå inn allerede åpne dører?  

Syns det er nødvendig også for de nye statsborgerne som i sine land blir henrettet for dette. 

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

I og med at homofile ble skutt på i fjor så vil jeg så absolutt si at det er en god grunn til å male regnbuer ja.

Jeg forstår meg ikke på dere som blir så krenket av å se regnbuer. Dere skulle bare visst hva homofile må gjennomgå på daglig basis. Jeg har selv en lesbisk søster som har fått juling bare for å holde dama si i hånda her i Oslo.

Anonymkode: fb851...1be

Ok. Når det skjer noe tragisk med homofile eller noe krenker Pride, skal det males regnbuer. 
DET er løsningen. Det blir snart regnbuer over alt

73543B35-75BE-41A5-AE10-02F2C8048791.thumb.jpeg.9fb5d41d04c07961c5339bb25a613ea7.jpeg

Blir snart realitet.

Endret av 90tallsbarn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...