Gå til innhold

enkel utvei?

Anbefalte innlegg

Gjest trulllie

hvorfor er den så fristende?

er det kun meg eller den vrikelig så fristende?

den enkleste veien tenker jeg....orker jeg ikke mer, blir det for ille..så kanjo bare ta den enkleste veien ut av det...Er det et rop om hjelp? jeg undrer og jeg er redd...ropet om hjelp

er stillnet...de er hemmelige tanker blitt..så hvorfor ikke??

hvordan...jo jeg er redd..anger i det øyeblikket det er for sent å snu?

hva når jeg ikke er redd lengre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47328-enkel-utvei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

det vanskligste er å leve. Lever du må du hele tida ta valg. og holde ut, ikkke la deg friste for mye av den enkleste utveien.

det er veldig vanskelig.

Å dø er ikke alltid enkelt, men det er enklere.

Sannsynligheten er stor for at du ville angre.. og da ville det kanskj e være for sent.

Valget er der alltid.men blir mindre frisrende når livet blir verdt å leve. ( skrev det engang for mange år siden, og jeg ble ganske bra en lengre periode, og da tenkte jeg ikke særlig mye på den utveien..)

jeg tenker også mye sånn; at blir det for ille..

men egentlig vil jeg leve, og jeg trenger hjelp for å komm emeg tilbake. Blir det for ille burde jeg heller be om mer hjelp. enn å tenke på enkleste utveg.. bare det at det er så vanskelig.. å be om den hjlepen da.. alt er jo så meningsløst.. men det er nok det jeg innerst inne vil.. hjelp. Ser det bare ikke selv..

bla bla.. bare tenkte litt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47328-enkel-utvei/#findComment-180106
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...