Gå til innhold

Bildepresentasjon


nedtelling

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er forholdsvis ny her i DOL, og har lest mange av innleggene. Det er spennende og man får mange nyttige tips her. Mitt spørsmål går på dette med bildepresentasjonen og hvor mye man skal skrive ved siden av dette!!! Dette skal jo oversettes, og da bør det vel ikke være for mye "prat" - eller?? Takknemlige for tips :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei nedtelling,

og VELKOMMEN hit *hilser pent*

Jeg går ut fra at det er bildepresentasjonen som skal til utlandet du snakker om. Vi valgte minst mulig 'prat' som tekst til bildene. Det ble tekster som "We are going fishing" - "Out in the forest" - "We a celebrating May the 17th, the national day of Norway" samt at vi skrev hvem som var med på bildene fra venstre mot høyre.

Det er sikkert mange måter å gjøre det på, men vi synes at bildene var mer vesentlig enn tekstene.

LYKKE TIL!

Hvilket land har dere valgt?! Vi har valgt Kina og bruker VB.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei nedtelling,

og VELKOMMEN hit *hilser pent*

Jeg går ut fra at det er bildepresentasjonen som skal til utlandet du snakker om. Vi valgte minst mulig 'prat' som tekst til bildene. Det ble tekster som "We are going fishing" - "Out in the forest" - "We a celebrating May the 17th, the national day of Norway" samt at vi skrev hvem som var med på bildene fra venstre mot høyre.

Det er sikkert mange måter å gjøre det på, men vi synes at bildene var mer vesentlig enn tekstene.

LYKKE TIL!

Hvilket land har dere valgt?! Vi har valgt Kina og bruker VB.

klem fra

Takk for tipset og velkomsthilsenen!!

Jeg ringte AF (vi har valgt Colombia) og spurte om vi kunne oversette teksten til spansk selv og håpet da på at det ville gå "raskere", men det gikk ikke.. Du sier at dere skrev på engelsk? - ble det ikke oversatt til Kinesisk fra VB?

Anyway - bildepresentasjonen skal sikkert leveres om laaang tid, men jeg vil sette igang allerede :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...