Gå til innhold

*set*

Anbefalte innlegg

Gjest siggy
Skrevet

Hei du!! Har lest litt jeg!!!

FØRST vil jeg takke deg fordi du var der i dag! GODT å "snakke" med deg!! Ble litt tryggere, jeg!

:o) thank u :o)

Vært hos legen - tårene kom - før jeg satt på venteværelset...

Sykmeldt en måned til... Han søker psykolog/prsykiater og mente jeg burde fått vært der før neste time (om en måned). Han var "god" da jeg mente han ikke hadde tid til å snakke med meg (ikke spydig eller vondt ment - allstå..).. men han sa han følte han ikke kunne hjelpe meg.. Faktisk godt!!

Fikk txt melding fra kjæresten: "hvordan er dagen i dag"? jeg svarte "helt jævlig"... siden har jeg ikke hørt noe mer.. Takker for omtanken, jeg, da..

GODT det FINNES andre MENNESKER!!

Fikk sovetabletter - har nesten ikke sovet på en uke.... Mulig jeg reiser til ei venninde (som ba meg komme til tross for at hun vet endel) - lukky me !=)

OM jeg ikke kommer på chatten i kveld, sover jeg vel....

KLEMMER TIL DEG SET!!!!! DU har MYE bra I deg!! prøve å se det selv?

*hug*

Skrevet

Heisann du. Jeg hører du sier at du har lest... Litt småskremmende...

Jeg syntes det bare var hyggelig å snakke med deg, godt å høre at du følte deg tryggere :)

Jeg håper virkelig det ordner seg med psyk og sånt for deg. Stå på, du fortjener det!

Ang. kjæresten din, så høers han helt for jævlig usympatisk ut...

Du har fått sovet ut nå?

Jeg er ik så ofte på chatten om kvelden...

Dette ble mer svar på det du skrev...

Men du virker som en person med mye godt i deg, og jeg håper du får det bedre etterhvert.

Skrevet

Heisann du. Jeg hører du sier at du har lest... Litt småskremmende...

Jeg syntes det bare var hyggelig å snakke med deg, godt å høre at du følte deg tryggere :)

Jeg håper virkelig det ordner seg med psyk og sånt for deg. Stå på, du fortjener det!

Ang. kjæresten din, så høers han helt for jævlig usympatisk ut...

Du har fått sovet ut nå?

Jeg er ik så ofte på chatten om kvelden...

Dette ble mer svar på det du skrev...

Men du virker som en person med mye godt i deg, og jeg håper du får det bedre etterhvert.

HEI DU, vennen!!

Tenkte veldig på deg i går kveld!!!

Tenker på deg i dag også!!!

Forstår dette med kveldstid og chatting er et problem for deg... Ikke alle regler er like festlige..... (Bare spør datteren min. he he)

Tok pilla mi for sent i gå kveld så natten ble bare kaos.. I dag har jeg gått rundt i "vakum" en egen "kokong" eller kall det hva du vil....

L i t t i min egen verden....

MEN HUMOR!!!??? Yes!! Prøver så godt jeg kan å se det humoristiske i alle de dumme dagligdagse tingene....

Alle valgene - stå opp om morgen... og sånt... Høres sikkert helt teit ut,, men når tankene kommer til....velger jeg å gå på do om morgen??? Ja det gjør jeg jo - alternativet blir så ekkelt..... MÅ jeg jo smile litt av meg selv...!!!

PRØVER å fokusere på det jeg kan, er god til, mesterer og klarer..... Er egentlig verdensmester i bekymringer og dronningen av "alt jeg ikke får til" landet......

MÅ SE PÅ ALT SOM ER BRA - ALT SOM FUNGERER.... tenker jeg...

ALLE fortjener et godt liv, det som er vanskelig er å ta de valgene som gjør at livet blir godt... Vil alltid erfare at mange valg er og blir "feil". MEN vi lærer noe av det (prøver i alle fall).... Det gjør oss klokere og mer erfarne til å prøve å tenke annerledes neste gang vi må ta et valg...

HAR lært at det faktisk går an å gjøre om valgene også.... Det er viktig å ta de konsekvensene valgene medfører... MEN Det er lov å spørre om hjelp, råd og veiledning. DET er uansett du som må og skal ta valgene derfor er avgjørelsene opp til deg... Å lytte til de rådene du får - eller la være..

LIVET BESTÅR AV VALG.... Ikke like ok - men.... ofte veldig godt... Må bare være litt bevisst sine muligheter....

KLEMMS til deg fra meg....

DU ER VIKTIG!

DU ER VERDIFULL!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...