Gå til innhold

Hvilken serie ser du på nå.............?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vendi skrev (26 minutter siden):

Begynte på "Sykepleieren" i dag. En dansk miniserie. 

Som faktisk er basert på virkelige hendelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
Marye skrev (15 timer siden):

Nettopp ferdig med manifest

Jeg så og likte den godt , men halvveis ble jeg lei. Samme hele tiden. Hadde den en nra og oppklarende slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (10 minutter siden):

Jeg så og likte den godt , men halvveis ble jeg lei. Samme hele tiden. Hadde den en nra og oppklarende slutt?

Ja 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begynt på den svenske "Barracuda queens" som er basert på virkelige hendelser (utrolig nok!) og ser også på en annen svensk komiserie som jeg ikke husker hva heter, men faren i serien spiller også i "Akk Värmland" og er vel like dum i begge seriene. 😂 Handler om en innvandrerjente i tenårene som må i fosterhjem og havner langt ute på landet hos en litt pussig familie med en sønn på samme alder som henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...