Gå til innhold

Kan man kjede på seg sinnslidelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg er mye hjemme pga angst og kjeder meg mye. En psykolog sa til meg en gang at hjernen min får ikke utfordringer nok, så da "lager" den alle slags tanker. I mitt tilfelle mye paranoia tanker.

Anonymkode: adb93...9c3

Ok. Ja, jeg begynte å lese om det. Det var jo bare en tanke som ramlet ned i hodet, men som jeg begynte å tenke mer over, og så leste om. Ja, du har jo rett i at det i stor grad  handler om mangel på utfordringer. Får du ikke gjort noe med det? Studere hjemme, få andre intr, hobby eller noe? 

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (14 timer siden):

Ok. Ja, jeg begynte å lese om det. Det var jo bare en tanke som ramlet ned i hodet, men som jeg begynte å tenke mer over, og så leste om. Ja, du har jo rett i at det i stor grad  handler om mangel på utfordringer. Får du ikke gjort noe med det? Studere hjemme, få andre intr, hobby eller noe? 

Skulle så gjerne få brukt meg selv, har også lang utdannelse jeg ikke får brukt. Vet liksom ikke hvor jeg skal begynne. Har angst for å gå ut, så. Sliter også med konsentrasjon.

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Skulle så gjerne få brukt meg selv, har også lang utdannelse jeg ikke får brukt. Vet liksom ikke hvor jeg skal begynne. Har angst for å gå ut, så. Sliter også med konsentrasjon.

Har slitt med konsentrasjon selv når ting ikke er interessant nok eller blir langdrygt. Lærte å lese/ gjøre ting i intervaller. Det hjalp veldig mye. Leste i den minutter og tok pause. Liker også å notere skriftlig. Det et tusen notatbøker og studiehefter her med notater, og det er både viktig å notere og gøy å ha alle bøkene med notater og skriblerier 🙂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...