Gå til innhold

Hvorfor dette gnålet om å spare ekstra til fremtidig pensjon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man lever også når man er pensjonist? Og da får man mindre penger så det er smart å spare og nedbetale gjeld til man blir pensjonist. Noen tenker bare her og nå og lever og bruker penger som om de skulle dø i morgen.

Nicklusheletida

Jeg sparer til pensjon . Litt av grunnen er at jeg ikke vet om jeg vil jobbe helt til jeg blir 67 år enda. Jeg har ikke bestemt meg. 

Men jeg har litt i bakhodet at jeg kanskje må trø til med litt egenkapital når de to yngste skal kjøpe leilighet. Da ryker det jeg sparer opp. Jeg håper de klarer å etablere seg selv slik den eldste har gjort. Tiden får vise.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...