AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 Skrevet 13. juni 2023 Det er NÅ vi lever. Lev livet. NÅ. I morgen kan det være for sent. Anonymkode: 64295...c7a 0 Siter
Everybody Skrevet 13. juni 2023 Skrevet 13. juni 2023 Man lever også når man er pensjonist? Og da får man mindre penger så det er smart å spare og nedbetale gjeld til man blir pensjonist. Noen tenker bare her og nå og lever og bruker penger som om de skulle dø i morgen. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 Skrevet 13. juni 2023 Jeg har ikke pensjonssparing, men jeg satser på å ha penger på bok og være gjeldsfri. Jeg har under 200000 i boliggjeld. Anonymkode: 0b2a8...33d 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 13. juni 2023 Skrevet 13. juni 2023 Jeg sparer til pensjon . Litt av grunnen er at jeg ikke vet om jeg vil jobbe helt til jeg blir 67 år enda. Jeg har ikke bestemt meg. Men jeg har litt i bakhodet at jeg kanskje må trø til med litt egenkapital når de to yngste skal kjøpe leilighet. Da ryker det jeg sparer opp. Jeg håper de klarer å etablere seg selv slik den eldste har gjort. Tiden får vise. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.