Gå til innhold

Kan man skru av den nødalarmen som kommer til å begynne å ule på tlf i morgen kl 12?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vendi

For å unngå å få varslingen må du skru av telefonen eller ha den på flymodus. Lydløs, lav lyd, dempet varsling o.l. vil bli overstyrt. 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/jlXWp9/skal-teste-noedvarsel-over-hele-landet 

Det hele vil bare ta 10 sek. 

Endret av Vendi
AnonymBruker
Vendi skrev (1 minutt siden):

For å unngå å få varslingen må du skru av telefonen eller ha den på flymodus. Lydløs, lav lyd, vibrering vil bli overstyrt. 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/jlXWp9/skal-teste-noedvarsel-over-hele-landet

Ja, det har jeg fått med meg, men det jeg egentlig lurte på var om man kan skru den av når det begynner å ule eller om man bare må vente til det går over?

Anonymkode: 50104...daa

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det har jeg fått med meg, men det jeg egentlig lurte på var om man kan skru den av når det begynner å ule eller om man bare må vente til det går over?

Anonymkode: 50104...daa

Da kan du nok vente til det går over, tenker jeg. Den ulingen tar bare 10 sek visstnok, så ingen vits i å skru av under selve ulingen. Det er kjapt over! 😀

Annonse

Annonse

GammelLurker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ja det var det da men hører det ute da :) 

Nice, men var telefonen din skrudd med vilje? I så fall er det ikke rart hvis det var tilfellet.

påskelilje skrev (6 minutter siden):

Nei, ikke skrudd av. I bruk, jeg snakket i den. Fikk verken bzzz eller melding. Var koplet til 5g.

Jeg fikk heller ikke melding eller lyd. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...