Gå til innhold

Kan man skru av den nødalarmen som kommer til å begynne å ule på tlf i morgen kl 12?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
GammelLurker skrev (10 minutter siden):

Nice, men var telefonen din skrudd med vilje? I så fall er det ikke rart hvis det var tilfellet.

Den var på så var nok ikke alle som fikk uling. 

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Jeg så det kom melding på skjermen, men hadde mobilen på lydløs så jeg hørte ingen lyd. Min kollegas telefon ulte da.

Så rart - alarmen skulle jo overstyre lydløs?

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Så rart - alarmen skulle jo overstyre lydløs?

Gjorde ikke det hos meg i alle fall, men jeg trodde også det. Fikk to meldinger da, med noen minutters mellomrom, begge lydløse.

Annonse

Ja, pussig at ikke alle får melding. Det ulte hos meg :o

Jeg satt tilfeldigvis på kafé, og det ulte hos de fleste rundt meg, men på alle kanter satt det enkelte som nevnte at de ikke fikk noen melding.

Annonse

AnonymBruker

Jeg fikk alarmen. Men en ting jeg bekymrer meg litt for er at når jeg trykte på "ok" så forsvant varselet og da så jeg jo ikke lenger hva som sto. Jeg har av og til en tendens til å slå av alarmer o.l. uten å helt lese ordentlig over det som står. Men i en ekte og reell nødsituasjon så ser man kanskje fortsatt varselet selv etter man trykker på ok?

Anonymkode: 50104...daa

påskelilje
Vhanja skrev (30 minutter siden):

Ser at det er ikke alle som får alarmen, man må ha oppdatert operativsystem:

D2791BEE-301F-494D-BDA9-9D113435DB54.png.7375c000166a53e791137f6ac8d9d78d.png

Ser nå at jeg har operativsystem Android 10, og ikke 11, som er det som kreves.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...