Gå til innhold

Er det virkelig vanlig å overraske partner med at man er gravid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det virkelig vanlig å ta graviditetstest alene for så å overraske partner? Eller er dette bare ett youtube fenomen? For ja, youtube er full av sånne videoer. Men for meg ville det gitt mest mening å ta testen sammen? (Uansett om ungen var planlagt eller ikke). Hva tenker dere?

Anonymkode: 4d933...a4c

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det virkelig vanlig å ta graviditetstest alene for så å overraske partner? Eller er dette bare ett youtube fenomen? For ja, youtube er full av sånne videoer. Men for meg ville det gitt mest mening å ta testen sammen? (Uansett om ungen var planlagt eller ikke). Hva tenker dere?

Jeg tok tester alene, tenkte dette ikke var aktuelt for partner før det var positiv test. Hadde ikke noe med ønske om å overraske partner å gjøre, jeg bare så for meg at det kunne bli noen tester før det ble to streker. Men det gjorde det knapt :) 

Drømmeautomat

Kommer vel an på om man ønsker barn eller ikke. Hvis man ønsker barn kan det sikkert være fint med en positiv overraskelse, hvis man ikke ønsker barn håper jeg i det minste man ikke spiller inn en video om det. 

Første gangen visst den blivende far at jeg tok testen, andre gangen fikk han vite at han skulle bli tobarnsfar da han kom hjem fra jobb. :) Synes det er litt koselig at noen velger å overraske den blivende far/medmor sånn jeg da.

GammelLurker
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Første gangen visst den blivende far at jeg tok testen, andre gangen fikk han vite at han skulle bli tobarnsfar da han kom hjem fra jobb. :) Synes det er litt koselig at noen velger å overraske den blivende far/medmor sånn jeg da.

Spørsmålet er - som alle burde lure på - vil jeg også få oppleve å bli overrasket? 👀

Jeg tok test alene begge gangene. Første var ikke planlagt så det falt meg ikke inn å gjøre han unødvendig bekymret. Jeg visste han ikke ville ha barn ennå. Andre så bare sa jeg at jeg var gravid da han kom fra jobb. Og han sa: "så bra". Entusiastisk. Hadde ikke blitt så rørende YouTube-film. 😅

Endret av Glitter

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg hadde absolutt hatt behov for å gjøre det (altså se på testen alene). Men at det å få barn var selvsagt noe åpent mellom oss. Ser liksom ikke greia her jeg. Hva er the big deal.

Anonymkode: 056af...9b7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...