Gå til innhold

Lever av å være drita på internettet hver fredag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er mye rart i våre dager. Blir samfunnet mer og mer degenerert?

Hver fredag tjener Simen (24) tusenvis av kroner på å ha fest hjemme på gutterommet. På gjestelista står alle som har internett.

– Nå skal dere snart få være med på en fyllestream, som det heter. Det er en stream der jeg drikker alkohol.

Selv ti minutter før sending er beskjeden fra kommentarfeltet klar: «Drikk, drikk, drikk!».

Han ler, skåler, leser opp og svarer meldingene som renner inn: «Yo, partyfolk!», «God kok?», «Hvor lenge skal du streame i kveld?». Simen er kjapp med å bremse festen litt, for å be moderatorene være våkne i kveld. Om noen timer er han ikke i stand til å luke i chatten selv.

En fyllestrøm koster ingenting å se på. Likevel betaler publikum bra. Så bra at Simen i august i fjor vinket farvel til NAV-systemet angsten førte ham inn i. Nå lever han av pengene han får for fyllestrømmene sine.

Pengene strømmer inn. Rekorden er 41.000 kroner i løpet av ti timer. Det var egentlig ikke noe spesielt med den kvelden, likevel har rekorden blitt stående i halvannet år.

https://www.nrk.no/kultur/xl/simen-_24_-lever-av-a-vaere-drita-pa-direkten-1.14540306

Anonymkode: a6e72...5c3

Fortsetter under...

Gjest Vendi
Glitter skrev (5 minutter siden):

Jøss. Man kan virkelig tjene på alt her i verden. Kanskje dette er noe for meg også. 😅

Haha. Mye rart å tjene penger på ja. Jeg har vurdert å sitte i undertøyet og stappe i meg usunn mat foran kameraet, for tenk, det er det noen idioter som tenner på. De tenner på å se feite damer som sitter og spiser drittmat. Midt i blinken for meg! (Neida 😂)

AnonymBruker
Vendi skrev (1 minutt siden):

Haha. Mye rart å tjene penger på ja. Jeg har vurdert å sitte i undertøyet og stappe i meg usunn mat foran kameraet, for tenk, det er det noen idioter som tenner på. De tenner på å se feite damer som sitter og spiser drittmat. Midt i blinken for meg! (Neida 😂)

Midt i blinken for meg og 🙋‍♀️ (Skriver jeg mens jeg sitter i senga og spiser muffins og drikker energidrikk). 

Anonymkode: 6b08b...bf0

Annonse

GammelLurker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Midt i blinken for meg og 🙋‍♀️ (Skriver jeg mens jeg sitter i senga og spiser muffins og drikker energidrikk). 

Anonymkode: 6b08b...bf0

Exactly my type 💯 💯 💯 

Vendi skrev (25 minutter siden):

Haha ja det er så mye rart der ute. 😅

Jeg orket ikke å lese alt, for jeg syns det ble kjedelig. Men jeg tenker bare hvorfor ikke? Han er ærlig på at han må tjene på dette, og det sitter vel en haug av introverte mennesker og vil feste med ham da. Kanskje det er litt kynisk mtp at folk mister litt begrensninger i fylla men.. 

Ikke noe jeg reagerer negativt på. Av det jeg umiddelbart tenker. 

Endret av Kashmir
AnonymBruker
Kashmir skrev (8 minutter siden):

Jeg orket ikke å lese alt, for jeg syns det ble kjedelig. Men jeg tenker bare hvorfor ikke? Han er ærlig på at han må tjene på dette, og det sitter vel en haug av introverte mennesker og vil feste med ham da. Kanskje det er litt kynisk mtp at folk mister litt begrensninger i fylla men.. 

Ikke noe jeg reagerer negativt på. Av det jeg umiddelbart tenker. 

Du hadde syntes det var greit at ditt eget barn hadde det som leve vei?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er vel ikke så mye forskjell på dette og deltakelse i visse realityshow. 

Anonymkode: 6de41...708

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er vel ikke så mye forskjell på dette og deltakelse i visse realityshow. 

Anonymkode: 6de41...708

Nei. Men tenker man heller ikke noe negativt som disse reality showene?

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde nok foretrukket andre valg kanskje 🙂 Håper han ikke drikker så store mengder bare, og det ville jo såklart vært noe bekymringsfullt. 

Anonym330 skrev (8 timer siden):

Simen er en kjempehyggelig kar som har jobbet seg opp fra særdeles trange kår til den han er i dag.
All honnør til ham :)  

Han har vel ingenting å være stolt av hvis han tjener penger på å misbruke alkohol? Virker som at folk ler AV ham, ikke med ham. 

Trist. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...