Gå til innhold

Er mild depresjon fortsatt sykdom?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
GammelLurker skrev (1 minutt siden):

Nei, tror ikke det 

Jo, egentlig tror jeg det. Føler meg som i en blandingstilstand. Litt høy og litt deprimert på samme tid. Jeg tenker at hvis det først er en episode, så er det sykdom. Hvis ikke ville det vel ikke ha blitt kalt en episode. Men skal få avkreftet eller bekreftet om jeg har en blandet episode i morgen når jeg skal på DPS igjen. Mild sådan. 

Anonymkode: 9050d...686

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jo, egentlig tror jeg det. Føler meg som i en blandingstilstand. Litt høy og litt deprimert på samme tid. Jeg tenker at hvis det først er en episode, så er det sykdom. Hvis ikke ville det vel ikke ha blitt kalt en episode. Men skal få avkreftet eller bekreftet om jeg har en blandet episode i morgen når jeg skal på DPS igjen. Mild sådan. 

Jeg tenker som deg. Blir litt som forkjølelse og influensa. Selv om en forkjølelse er mild, så er det jo sykdom? 

Annonse

AnonymBruker
Gammelsang skrev (Akkurat nå):

En god målestokk er hvor nedsatt funksjon du har på grunn av sykdommen eller lidelsen din. Sammenlign med hvordan du har fungert tidligere eller hvordan du tenker du ville fungert uten sykdommen eller lidelsen. 

Jeg fungerer jo helt klart dårligere nå. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...