Gå til innhold

Knivstakk for å gjenopprette familieæren. Det ble starten på opprullingen av en ny omfattende asylbløff.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

https://www.aftenposten.no/norge/i/zEbKXb/knivstakk-for-aa-gjenopprette-familieaeren-det-kan-ha-avsloert-asyljuks-fra-stort-familienettverk

Kudos til Aftenposten for å grave i dette.

Siden 2010 har den pakistanske familien, som oppga å være borgere fra det krigsherjede Afghanistan, ved bruk av ankerbarn og familiegjenforeninger jukset over 60 personer inn i landet. Og det er ingen automatikk i at de ikke får bli her! Det lønner seg å lyve og juske.

Anonymkode: 2f9e3...ebe

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

https://www.aftenposten.no/norge/i/zEbKXb/knivstakk-for-aa-gjenopprette-familieaeren-det-kan-ha-avsloert-asyljuks-fra-stort-familienettverk

Kudos til Aftenposten for å grave i dette.

Siden 2010 har den pakistanske familien, som oppga å være borgere fra det krigsherjede Afghanistan, ved bruk av ankerbarn og familiegjenforeninger jukset over 60 personer inn i landet. Og det er ingen automatikk i at de ikke får bli her! Det lønner seg å lyve og juske.

ligger bak betalingsmur

Anonymkode: f30a0...112

AnonymBruker
AnonymBruker
GammelLurker skrev (1 time siden):

Siden når er doktoronline blitt et møtested for altright? 🤔

Alt som har med slikt å gjøre ser du tendenser av her på dol, med økning de siste kanskje 5 årene.

Anonymkode: f30a0...112

Annonse

GammelLurker skrev (2 timer siden):

Akkurat på dette området er det ganske ekstremt her dessverre. Mye aggresjon..

AnonymBruker
GammelLurker skrev (2 timer siden):

Saken var fra Aftenposten. Det nye altright?

Og ellers, hva er dine synspunkter på saken?

AnonymBruker
Kashmir skrev (20 minutter siden):

Akkurat på dette området er det ganske ekstremt her dessverre. Mye aggresjon..

Jeg syntes det er ganske mye ekstremt fra alt-left her også. De står med hodet i sanden og laller mens de nekter å ta inn over seg virkeligheten.

AnonymBruker
Vhanja skrev (8 minutter siden):

Jeg hadde håpet å slippe anti-innvandrings propaganda på dette forumet. Gå heller til Kvinneguiden, der vil du nok finne mer støtte for ditt syn.

Hvor er anti-innvandrings propagandaen? Tenker du på artikkelen i Aftenposten?

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor er anti-innvandrings propagandaen? Tenker du på artikkelen i Aftenposten?

Jeg tenker på agendaen din med å legge den ut.

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (14 minutter siden):

Du vet ingen ting om min agenda. Kan du ikke diskutere saken?

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du vet ingen ting om min agenda. Kan du ikke diskutere saken?

Da kan du gjerne oppklare og si hva din agenda er.

AnonymBruker
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Da kan du gjerne oppklare og si hva din agenda er.

At løgner og juks ikke har konsekvenser. Skal det være slik?

AnonymBruker
Vhanja skrev (4 timer siden):

Det må da vel få være lov til å diskutere innvandringspolitikk like mye som Pride og andre ting som rører seg i samfunnet? Hva er problemet ditt egentlig? 

Anonymkode: c419c...811

GammelLurker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det må da vel få være lov til å diskutere innvandringspolitikk like mye som Pride og andre ting som rører seg i samfunnet? Hva er problemet ditt egentlig? 

Anonymkode: c419c...811

Jeg vil påstå Pride er mye mer relevant for et slikt forum som Doktoronline  enn "innvandringspolitikk". Dette er ikke først og fremst et politisk forum. 

Mange skeive derimot kan slite psykisk, og dermed er det mer naturlig at det diskuteres her. Men for all del, diskuter hva du vil 🙂

Endret av GammelLurker
AnonymBruker
GammelLurker skrev (8 timer siden):

Ganske sikker på at flesteparten her på forumet er enten "venstreekstremister", eller venstre. At du synes dette virker som et "alt right" forum indikerer at du har vært litt for mye i ekko-kamre og ikke er vant med å høre andres syn på ting, tror det er sunt å høre andre sider. Jo fler som jukser seg til plass, jo færre legitime flyktninger kan vi ta imot, det er en ganske logisk og normal/nøytral mening. 

Men vi kan jo holde dol-treff på eidsvolls plass klokka 5 i morra da og se hvor mange som møter opp 😂

Anonymkode: d8728...f44

Worriesome Plenty 2
GammelLurker skrev (14 timer siden):

Alt right? 

Skjerpings. Hvis du tror folk som reagerer på dette er noen få høyreekstreme, tar du grundig feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...