Gå til innhold

Hvilket Parti Mener Du Best Matcher Dine Holdninger ? (Meningsmåling)

Hvilket Parti Mener Du Best Matcher Dine Holdninger ? (Meningsmåling)  

15 stemmer

1. 1. Hvilket Parti Mener Du Best Matcher Dine Holdninger ? (Meningsmåling)

• Arbeiderpartiet
      2
    • Høyre
      5
    • Sosialistisk Venstreparti
      2
    • Miljøpartiet De Grønne
      1
    • Senterpartiet
      1
    • Rødt
      1
    • Fremskrittspartiet
      2
    • Venstre
      1
    • Pensjonistpartiet
      0
    • Kristelig Folkeparti
      0
    • Norges Kommunistiske Parti
      0
    • Demokratene i Norge
      0
    • Partiet De Kristne
      0
    • Annet, gjerne del under
      0

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2

Senterpartiet selv om jeg bor i Oslo. Gremmes over at Jan Bøhler ikke kom inn på tinget. Før stemte jeg FrP og AP, men frp er for liberalistisk og ap er usynlige. På hva fe egentlig står for.

Høyre. Jeg liker at det er litt konkurranse og krav. Dessuten stoler jeg på Høyrepolitikere fordi de tydeligvis har bedre moral enn andre. Når en ser på skandaler og annet grums, så er det politikere fra andre partier som holder på.

Jeg syns også Høyre er mer tydelig og ryddig enn de andre partiene. 

Annonse

AnonymBruker

Åpen avstemning gidder jeg ikke engang! Men MDG passer meg best, går egentlig mer på hvem av de har minst idiotisk og siden flere av partiene ønsker å fjerne og senke penger til stønader, aap, psykisk helse, fysisk helse o.s.v. så blir det dem.

Mtp at flere her inne er syke og er uføre og på AAP er jeg overrasket over hvor høyt høyre kom.

Anonymkode: 08069...339

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åpen avstemning gidder jeg ikke engang! Men MDG passer meg best, går egentlig mer på hvem av de har minst idiotisk

Kom til å tenke på denne nå:

Anonymkode: 3f251...b77

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Åpen avstemning gidder jeg ikke engang! Men MDG passer meg best, går egentlig mer på hvem av de har minst idiotisk og siden flere av partiene ønsker å fjerne og senke penger til stønader, aap, psykisk helse, fysisk helse o.s.v. så blir det dem.

Mtp at flere her inne er syke og er uføre og på AAP er jeg overrasket over hvor høyt høyre kom.

Er det åpen avstemning? Kan ikke se det? 

Anonymkode: 80d0b...b2d

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det åpen avstemning? Kan ikke se det? 

Nei den er ikke åpen (er "anonym")

Rare svar vi får da, vet ikke om folk har blitt høyrefolk eller en bare er skuffet over regjeringen 🙄

Anonymkode: 14cc7...9d2

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Tja, jeg som uføretrygdet fikk det bedre under høyreregjeringen.

Forøvrig er ikke trygdeytelser øverst på liste over partier jeg stemmer på. Det er ganske mange andre faktorer som spiller inn for meg.

Anonymkode: 923c3...1f1

AnonymBruker
Everybody skrev (17 timer siden):

Hvorfor høyre?

Fordi jeg mener verdikonservatisme og en liberal økonomisk politikk er til det beste for samfunnet. Frihet under ansvar. Noe sånt.

Anonymkode: 3f251...b77

Annonse

stjernestøv skrev (4 timer siden):

I hvert fall ikke AP, få dem vekk. Alt blir bare dyrere og dummere i samfunnet, de kan ikke styre Norge. Tror det var bedre da Erna styrte. 

Det er mange ting man kan kritisere regjeringen for, jeg har mistet troen, men akkurat prisstigningen er ikke blant dem. I EU har prisveksten det siste året vært  på 7,1 prosent, i Storbritannia 8,7, USA 8,58 mot 6,7 i Norge. Og her snakker vi om både blå, røde og grønne regjeringer.

stjernestøv
adhoc skrev (20 minutter siden):

Det er mange ting man kan kritisere regjeringen for, jeg har mistet troen, men akkurat prisstigningen er ikke blant dem. I EU har prisveksten det siste året vært  på 7,1 prosent, i Storbritannia 8,7, USA 8,58 mot 6,7 i Norge. Og her snakker vi om både blå, røde og grønne regjeringer.

Ok jeg har i grunn ikke peiling 😮 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (21 minutter siden):

Ok jeg har i grunn ikke peiling 😮 

Da håper jeg ikke du bruker stemmeretten din. Altfor mange stemmer bare for å stemme uten å tenke konsekvenser. 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da håper jeg ikke du bruker stemmeretten din. Altfor mange stemmer bare for å stemme uten å tenke konsekvenser. 

Er ikke ofte jeg har stemt nei for jeg vet ikke hva jeg skal stemme. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...