Gå til innhold

Hva er den nyhetssaken som har gjort dypest inntrykk på deg i løpet av ditt liv?

Anbefalte innlegg

90tallsbarn skrev (1 time siden):

Ser den. Men husker du ikke hvor mye hat det var mot de som ikke ville ta den, den første tiden? 
Helt ærlig synes jeg det er vanskelig å vite hvilken side jeg skal holde meg på. Myndighetenes? Som jeg av diverse grunner mister tillit til, eller de såkalte konspifolka? Jeg er liksom skeptisk til begge. Konspifolk viser også totalt mangel på dømmekraft ofte.

Ja, det husker jeg godt :( Man ser virkelig hvilken retning hatet kommer fra, og det er ikke fra skeptikernes side... For å si det sånn...

Hvorfor ser du så sort/hvitt på det? Jeg kjenner mange uvaksinerte og de er langt ifra "gale"! Det de har til felles er at de stiller kritiske spørsmål. Det gjør ikke "de andre".

90% av min familie gikk på limpinnen. Samtlige har blitt syke på en eller annen måte etterpå.

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
Duvall skrev (5 minutter siden):

Ja, det husker jeg godt :( Man ser virkelig hvilken retning hatet kommer fra, og det er ikke fra skeptikernes side... For å si det sånn...

Hvorfor ser du så sort/hvitt på det? Jeg kjenner mange uvaksinerte og de er langt ifra "gale"! Det de har til felles er at de stiller kritiske spørsmål. Det gjør ikke "de andre".

90% av min familie gikk på limpinnen. Samtlige har blitt syke på en eller annen måte etterpå.

Mine 3 søsken, mamma eller deres far tok vaksinen. De ble ikke syke. De fikk Covid, men den var ikke verre enn vanlig forskjølelse. 
Jeg har andre familiemedlemmer som tok den, de er jo liksom syke hele tiden.. 

90tallsbarn skrev (1 time siden):

Mine 3 søsken, mamma eller deres far tok vaksinen. De ble ikke syke. De fikk Covid, men den var ikke verre enn vanlig forskjølelse. 
Jeg har andre familiemedlemmer som tok den, de er jo liksom syke hele tiden.. 

Jeg har hatt korona, var syk i 2 dager. Feber på 38-39. Alt smakte ekkelt :)særlig salt mat. 

ja, de er syke HELE tiden. Får virus bare man ser på dem.

her har folk fått mest kreft, men også immunologiske sykdommer, blødningsforstyrrelser og spontanaborter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...