Gå til innhold

Hvordan bli kvitt forbannelse over seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har hele tiden hatt lett for å bli alene. Jeg har aldri ønsket det men det bare ble sånn. Har gjort så mye for å få venner men de glemmer meg så fort jeg ikke er blant de lenger. Har gått lenge uten å søke kontakt med andre og fordi jeg var lei av folk og begynte å kjøre mitt eget løp. Tenkte ikke så over det en stund, men så kom det tilbake at jeg har ikke blitt kontaktet av en eneste person på flere uker. Så om jeg ikke tar kontakt gjør ingen andre det. Og nå har jeg begynt å ta kontakt igjen og bli kjent med nye. Men samme skjer. Folk jeg føler jeg klaffer veldig godt med har aldri tid ellers så avlyser de i siste tiden. Det er ingenting ved meg som skulle gjøre meg dårlig likt så jeg skjønner ikke hva som har ført meg hit. Får angst fordi jeg tenker at forbannelser mulig eksisterer :( 

Anonymkode: a9fbc...5cb

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/473497-hvordan-bli-kvitt-forbannelse-over-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg har hele tiden hatt lett for å bli alene. Jeg har aldri ønsket det men det bare ble sånn. Har gjort så mye for å få venner men de glemmer meg så fort jeg ikke er blant de lenger. Har gått lenge uten å søke kontakt med andre og fordi jeg var lei av folk og begynte å kjøre mitt eget løp. Tenkte ikke så over det en stund, men så kom det tilbake at jeg har ikke blitt kontaktet av en eneste person på flere uker. Så om jeg ikke tar kontakt gjør ingen andre det. Og nå har jeg begynt å ta kontakt igjen og bli kjent med nye. Men samme skjer. Folk jeg føler jeg klaffer veldig godt med har aldri tid ellers så avlyser de i siste tiden. Det er ingenting ved meg som skulle gjøre meg dårlig likt så jeg skjønner ikke hva som har ført meg hit. Får angst fordi jeg tenker at forbannelser mulig eksisterer :( 

Hvorfor skal noen ta kontakt med deg dersom du ikke tar kontakt med andre, vennskap går da begge veier.

Anonymkode: 7fa9c...373

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor skal noen ta kontakt med deg dersom du ikke tar kontakt med andre, vennskap går da begge veier.

Anonymkode: 7fa9c...373

Greia er at jeg ga opp en stund. Dritt lei av at folk ikke følger opp eller bare svarer at de ikke har tid. så sier de de skal ta kontakt men så ser jeg de heller velger å bruke fritiden sin på noen andre. Da er det bedre å kjøre eget løp så slipper man påminnelse om at man ikke er nok.

Annonse

Everybody skrev (8 timer siden):

Hvorfor?

Fordi det er sånn vår art er.

Everybody skrev (8 timer siden):

Jeg ser ingen vits i å ha venner hvis man ikke deler samme interesser eller har noe å gjøre sammen. Hvorfor ikke få seg en partner i stedet så har man selskap hele tiden og noen å gjøre ting sammen med?

Ikke jeg heller. Det er vel implisitt at venner er noen man har noe til felles med og trives med. 

Man kan ha behov for både partner og venner. Jeg har begge deler og har behov for begge deler. (Og er fortsatt en introvert person som også trenger mye egentid).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...