stjernestøv Skrevet 20. juni 2023 Skrevet 20. juni 2023 Syns der er kult at både Arnold S og Sylvester S har nye serier på sin alder, kjekt å se dem i aksjon igjen. Hva synes du? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juni 2023 Skrevet 20. juni 2023 stjernestøv skrev (41 minutter siden): Syns der er kult at både Arnold S og Sylvester S har nye serier på sin alder, kjekt å se dem i aksjon igjen. Hva synes du? Ingen av dem er mine favoritter akkurat så det spiller ingen rolle for meg, men hyggelig for dem at de er på lerretet sikkert. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 Skrevet 20. juni 2023 stjernestøv skrev (2 timer siden): Syns der er kult at både Arnold S og Sylvester S har nye serier på sin alder, kjekt å se dem i aksjon igjen. Hva synes du? dødskult synes jeg. jeg likte også godt "Tulsa king" på hbo, med stallone. Faktisk en morsom serie. Anonymkode: 6950b...ebb 1 Siter
stjernestøv Skrevet 20. juni 2023 Forfatter Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): dødskult synes jeg. jeg likte også godt "Tulsa king" på hbo, med stallone. Faktisk en morsom serie. Anonymkode: 6950b...ebb Ja bra den serien 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 Skrevet 22. juni 2023 Hvilke serier er det? Ser ikke på tv annet enn film. Tipper det er woke af Anonymkode: 2ad26...100 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.