Gå til innhold

Har dere sett Madonna nå for tiden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

stjernestøv
Kashmir skrev (16 minutter siden):

Hm. Madonna er bra hun. Står opp for seg selv og driter i hva andre mener. Og syns og tror. 

Heier på henne jeg 👍

Ja har alltid likt Madonna jeg også :) Fikk bare litt sjokk når jeg så hvordan hun ser ut nå 😮 

stjernestøv
Vhanja skrev (5 minutter siden):

Hun er jo stappfull av botox og fillers, antagelig også operasjoner. Synes det er synd, liker bedre når de eldes naturlig. Det ser penere ut.

Men utenom det har jeg også alltid likt Madonna, hun var et ikon på 80-tallet da jeg vokste opp.

Ja det er jo bedre at folk eldes naturlig men hennes valg, ser litt mer ut som seg selv når de eldes naturlig. 

Ja jeg elsket Madonna på 80 tallet, en av mine favoritter :) Ville være som henne. 

Grendel skrev (23 minutter siden):

Jeg googlet noen bilder av henne i helfigur og det er ikke til å komme bort fra at hun ser bra ut.

Der har nok noe med sminke og botox å gjøre, men ikke bare det.

Hun trenger vel ikke å "se bra ut" heller ? 

Hun velger jo selv! Det har hun alltid gjort 👍

Annonse

Vhanja skrev (1 time siden):

Hun er jo stappfull av botox og fillers, antagelig også operasjoner. Synes det er synd, liker bedre når de eldes naturlig. Det ser penere ut.

Men utenom det har jeg også alltid likt Madonna, hun var et ikon på 80-tallet da jeg vokste opp.

Jeg synes også det er penest når de eldes naturlig. Bare se på det bilde av Liv Ullmann som noen la ut her inne for en stund siden (husker ikke hvilken tråd).  Hun var jo bare helt nydelig 

AnonymBruker
emilie321 skrev (15 minutter siden):

Jeg synes også det er penest når de eldes naturlig. Bare se på det bilde av Liv Ullmann som noen la ut her inne for en stund siden (husker ikke hvilken tråd).  Hun var jo bare helt nydelig 

Hun har blitt veldig tynn nå. Kjente nesten ikke igjen ansiktet hennes 😱

Anonymkode: 8dfc4...1a4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...