Gå til innhold

Hva synes dere om meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som du fremstår her så virker du veldig tenksom og litt dyp uten å bruke mange ord bestandig. Jeg tror også at jeg skjønner at du har tatt selvmord og er død, eller hva du mener med det.

Så har du humor, og er litt uforutsigbar . En vet liksom ikke hva du skriver neste gang 🙃

Endret av Kashmir

Annonse

GammelLurker
Vhanja skrev (11 timer siden):

Jeg håper oppriktig at du får ordentlig hjelp og medisiner slik at du forstår at du ikke er død og kan få livskvalitet tilbake. Det er vondt å se mennesker leve i en vrangforestilling.

Jeg har ikke vrangforestillinger 

GammelLurker
Kashmir skrev (11 timer siden):

Som du fremstår her så virker du veldig tenksom og litt dyp uten å bruke mange ord bestandig. Jeg tror også at jeg skjønner at du har tatt selvmord og er død, eller hva du mener med det.

Så har du humor, og er litt uforutsigbar . En vet liksom ikke hva du skriver neste gang 🙃

Og du virker veldig omtenksom og grei 😀

GammelLurker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Liker deg ikke tror jeg, men er litt usikker. Har ikke sett så mye av deg enda, var det du som tror du er ond? 

Anonymkode: 5f92e...617

Liker meg ikke? Den slags nekter jeg å fatte. At noen ikke evner å like meg, det er selve definisjonen på uvitenhet.

Annonse

Osten skrev (12 minutter siden):

Jeg syns du virker som en kul og interessant person. Det gjør ikke noe for meg personlig at du (kanskje) har vrangforestillinger. Jeg liker mennesker som ikke er «helt etter boka».

Det er ikke helt sikkert at det er vrangforestillinger 🙂 det kan være en måte å fortelle noe på ? Jeg er forøvrig ellers enig 😀

GammelLurker
Osten skrev (2 timer siden):

Jeg syns du virker som en kul og interessant person. Det gjør ikke noe for meg personlig at du (kanskje) har vrangforestillinger. Jeg liker mennesker som ikke er «helt etter boka».

Jeg er verken kul eller interessant. Er veldig kjedelig sånn sett. Her på Dol prøver jeg riktignok å spille cool type. Dermed er jeg en fake, a loser without a game, a nobody.

GammelLurker skrev (34 minutter siden):

Jeg er verken kul eller interessant. Er veldig kjedelig sånn sett. Her på Dol prøver jeg riktignok å spille cool type. Dermed er jeg en fake, a loser without a game, a nobody.

Ok. Men du spør hva vi synes, da skriver jeg hvordan jeg oppfatter deg. 

Du virker hyggelig. Jeg vet ikke hva du har gjort, men jeg har gjort ting jeg også. Og vet at det ikke definerer en person. Med mindre man er psykopat da. De er ikke gode personer. Har vært utsatt for det selv. 

Du har din sannhet og den kan virke rar for oss andre. Samtidig har jeg min sannhet og har møtt motstand på den også. Hvem vet hva realitetene er. 

Mot meg har du vært hyggelig mot og jeg har ikke noe i mot deg. 

GammelLurker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Du virker hyggelig. Jeg vet ikke hva du har gjort, men jeg har gjort ting jeg også. Og vet at det ikke definerer en person. Med mindre man er psykopat da. De er ikke gode personer. Har vært utsatt for det selv. 

Du har din sannhet og den kan virke rar for oss andre. Samtidig har jeg min sannhet og har møtt motstand på den også. Hvem vet hva realitetene er. 

Mot meg har du vært hyggelig mot og jeg har ikke noe i mot deg. 

Sannheten min er sann, men du trenger ikke å tro på det. Jeg synes du virker hyggelig jeg 😁

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...