Gå til innhold

Folk som deler veldig åpent på dol om alt mulig privat og personlig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er vel en av de, og det er da opp til meg hva jeg vil dele. Så lenge jeg ikke bryter regler. 

Jeg synes det er hyggelig å følge de andre som deler av seg selv. Det blir et slags fellesskap. 

Endret av Glitter

Jeg liker veldig godt å gå inn her og lese her, for det får meg til å føle meg mindre alene om ulike følelser og opplevelser. Tør dessverre ikke skrive noe særlig selv da, det blir for skummelt. Men setter stor pris på dem som deler. 

Jeg syns det er bra. Vi forstår jo ting bedre og fra ulike perspektiv. Og det blir jo sånn at jeg gleder meg oppriktig på andres vegne når ting går bra. Ellers har jeg også skjønt mer av meg selv og ting som har skjedd i fortiden.

Ser ingenting negativt med at folk deler her. 

At folk deler private ting om seg selv synes jeg er helt greit. Men har av og til stusset når de også utleverer helseopplysninger og svært private ting om sine barn, sin partner, sine foreldre eller hvem det måtte være.  Jeg tviler på at disse har samtykket til at de forteller sykdomshistorier etc. om dem på et åpent nettsted.

Kanskje er det en nabo eller fjern slektning som leser og som skjønner hvem det skrives om.

Men nå må jeg samtidig innrømme at jeg møter meg selv i døra. For når det gjelder DOL-minner med stor underholdningsverdi, er det etter min mening ingenting som slår svigermor-historiene til laguna. Mange private detaljer ble delt, men akk så fornøyelig å lese.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...