Gå til innhold

Hvilket medie bruker du på dol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Kun mobil. 

Grendel skrev (1 time siden):

Kun mobil.

Shira! skrev (1 time siden):

Kun mobil.

Back in the days brukte jeg pc, så iPad og nå mobil. 

Hvordan orker dere å sitte og knote med en mobil når dere doler? 🤨

Nicklusheletida
Saft Suse! skrev (Akkurat nå):

Det er jo mye lettere :) Jeg bruker pc bare når jeg jobber. Unntaket er når jeg skal inn på nettbanken eller overføre bilder til pc. 

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (13 minutter siden):

Det er jo mye lettere :) Jeg bruker pc bare når jeg jobber. Unntaket er når jeg skal inn på nettbanken eller overføre bilder til pc. 

Lettere??? Å lese/skrive på en bittelisten mobil skjerm. Hm, forstår meg ikke på folk. Jeg skriver på PC med skikkelig tastatur og en stor 27" skjerm. 

Anonymkode: 6e558...99d

Saft Suse! skrev (16 minutter siden):

Er vel vanesak sikkert. Jeg bruker mobil til det aller meste nå, kun pc til arbeidsoppgaver som krever det og iPad kun til serier omtrent. Bare blitt slik med tiden.

Nå skriver jeg ikke på langt nær så mye på Dol nå som jeg gjorde i mine glansdager her 😄

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lettere??? Å lese/skrive på en bittelisten mobil skjerm. Hm, forstår meg ikke på folk. Jeg skriver på PC med skikkelig tastatur og en stor 27" skjerm. 

Anonymkode: 6e558...99d

Jeg ser godt på nært hold og dårlig på avstand. Jeg bruker mobilen til å lese nyheter, mail, messenger, sms, facebook, instagram, dol og annet. Mest til nyheter. Jeg er innom Vg, Dagbladet og Nettavisen mange ganger om dagen fra jeg står opp til jeg legger meg. Det er ikke en nyhet jeg ikke får med meg :)Jeg bruker den alt for mye .  Er avhengig. 

Annonse

Bare mobil. Jeg har skrevet så mye på mobil gjennom årene at jeg skriver ganske raskt. Det har blitt kommentert av andre som har sett meg skrive. 😛

Jeg har et nettbrett og en pc også. Nettbrettet brukes til å se serier og pc brukes omtrent ikke. 

Saft Suse! skrev (8 timer siden):

Det er fordi jeg skriver når jeg er på bussen, i sofaen eller i farten

Når jeg sitter med PC i åpent landskap tar det seg ikke ut å diskutere sexklubber og sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...