Gå til innhold

Facebook, skjedde nettopp noe veldig creepy!!

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Det sies jo at det er sånn at dine foreslåtte venner er de du stalker mest eller har mye til felles med. 
Men plutselig nå, får jeg opp navnet på noen jeg kjente for flere år siden. Uten profilbilde selvsagt. Jeg går inn på den og sjekker vedkommendes venner. Disse vennene er fra nettopp det området han holdt til, så da er jeg ikke i tvil. Hvordan kan han bare plutselig komme som venneforslag? Har ikke sett han på 7 år. Har ikke ønsket å se han heller. Hadde nesten glemt hans eksistens. Så bare plutselig er navnet hans å se som venneforslag, og det synes jeg er creepy! Kan han ha søkt etter meg? 🥶

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (3 minutter siden):

Det sies jo at det er sånn at dine foreslåtte venner er de du stalker mest eller har mye til felles med. 
Men plutselig nå, får jeg opp navnet på noen jeg kjente for flere år siden. Uten profilbilde selvsagt. Jeg går inn på den og sjekker vedkommendes venner. Disse vennene er fra nettopp det området han holdt til, så da er jeg ikke i tvil. Hvordan kan han bare plutselig komme som venneforslag? Har ikke sett han på 7 år. Har ikke ønsket å se han heller. Hadde nesten glemt hans eksistens. Så bare plutselig er navnet hans å se som venneforslag, og det synes jeg er creepy! Kan han ha søkt etter meg? 🥶

Kanskje dere har felles venner.

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (På 23.6.2023 den 20.57):

Ikke helt. Venneforslag kommer av flere grunner. Det kan være felles venner, folk som har gått på samme skole som deg, vokst opp i samme område, liker de samme tingene o.s.v. så jo mer info du har jo lettere kobler de det. Men det går også på hvor du oppholder seg masse, så om du jobber ett sted, er på fritidsaktiviteter o.s.v. så kan de dukke opp pga det. Jeg får nå opp mange venneforslag som jobber i samme bygg som meg uten at jeg har noen som helst annen kobling.

Anonymkode: a7eda...c61

Annonse

UtakknemligDiva
Kashmir skrev (7 minutter siden):

Jeg tror som over, men jeg tror også at de du er inne på profilen din kan komme opp hvis dere har noen bindinger på en måte. Det gjør vel ingenting? 

Jo det gjør noe. Dette er en som jeg ikke har noe felles med. Hvordan han da kan dukke opp sånn, gjør at jeg bare lurer litt. Jeg har bare 1 venn på Facebook som kjente han, men hun har han heller ikke som venn (forståelig nok) for det han gjorde mot henne var utilgivelig og han har vært fengsel pga det. Han har også prøvd ting med meg, men jeg tok avstand da jeg fikk en ekkel følelse av han. Vil ikke i detaljer her av hensyn til privatlivet til folk, men her snakker vi litt sånn: jeg skal opp tidlig, dette er i mørketiden så det er bekmørkt ute, jeg setter meg i bilen (som har fått ødelagt lås) og så sitter han faen meg i baksetet der! 
Dere skjønner at dette da er en mindre bra person. Som sagt har vi ikke felles venner, vi er ikke fra samme sted, vi bor ikke på sted nå, har ikke sett han på 7 år, og vil ikke se han igjen heller. 

90tallsbarn skrev (40 minutter siden):

Jo det gjør noe. Dette er en som jeg ikke har noe felles med. Hvordan han da kan dukke opp sånn, gjør at jeg bare lurer litt. Jeg har bare 1 venn på Facebook som kjente han, men hun har han heller ikke som venn (forståelig nok) for det han gjorde mot henne var utilgivelig og han har vært fengsel pga det. Han har også prøvd ting med meg, men jeg tok avstand da jeg fikk en ekkel følelse av han. Vil ikke i detaljer her av hensyn til privatlivet til folk, men her snakker vi litt sånn: jeg skal opp tidlig, dette er i mørketiden så det er bekmørkt ute, jeg setter meg i bilen (som har fått ødelagt lås) og så sitter han faen meg i baksetet der! 
Dere skjønner at dette da er en mindre bra person. Som sagt har vi ikke felles venner, vi er ikke fra samme sted, vi bor ikke på sted nå, har ikke sett han på 7 år, og vil ikke se han igjen heller. 

Åja. Da er det mildt sagt forståelig at du ikke vil se oppsynet hans eller blir minnet på ham! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...