AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Nå skal jeg være litt umoden og si at jeg tenker at der er jo sånn 4-åringer gjør, midt i verste trassen. Slår seg selv i sinne. Men jeg vet om folk som gjør det. Jeg gjør ikke det. Men hvorfor gjør DE det, da? Har problemer med å regulere sinnet sitt. Hva som ville vært irritasjon hos normale, blir sinneutbrudd hos disse. Uansett. Eneste unntaket er dersom vedkommende selv står for maset og irriterer andre, da blir man ikke sint. Kun hvis andre "maser" når man vil være i fred. Hvis det oppstår krangel med noen, kan man da finne på å slå seg selv i ansiktet med knyttneven. Er det en måte å "få ut frustrasjon" på? Har holdt på sånn i årevis så det er godt innarbeidet dessverre. Men jeg skjønner det ikke. Hvorfor dette behovet for å så SEG selv? En boksesekk kan jeg forstå. Men jeg blir litt kvalm av sånn oppførsel og av voksne som ikke evner å beherske seg selv og oppføre seg som et voksent menneske... hva kan ligge bak dette her?? Anonymkode: 68a90...7ea 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473573-hvis-man-har-sinneproblemer-og-sl%C3%A5r-seg-selv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.