Gå til innhold

Hun klarer ikke å holde hånda si unna meg, er det normalt ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg dater ei jente nå, før vi ble sammen var hun veldig tuchy tuchy og tok og klemte meg hele tiden, eller måte holde hånda mi, og nå er vi sammen og hun må alltid kysse meg hver minutt eller spørre mer om jeg kan kysse henne og når jeg har kyssa henne sier hun "mer", idag var hun hos meg og vi var  i stua, det er en speil foran oss, hun drar skjorta mi og sier "ooo du har abs!" "Jeg liker kroppen din, du har sexy kropp" men, ingenting er sexuelt da, hun sier hun ikke er klar for det, en gang slikka hun oppi nesa mi mens hun drev å kyssa meg, synes det var spesielt, men hun gjorde det som tull for noen sekunder også sa hun "ew det smaker salt" . Hun kysser også rett etter jeg har spist noe osv. Hver gang jeg møter henne eller hun ser meg må hun alltid ta på meg eller kysse meg flere ganger om dagen, er dette egt normalt? Og hvorfor gjør hun det?

Anonymkode: 1dc02...994

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei, jeg dater ei jente nå, før vi ble sammen var hun veldig tuchy tuchy og tok og klemte meg hele tiden, eller måte holde hånda mi, og nå er vi sammen og hun må alltid kysse meg hver minutt eller spørre mer om jeg kan kysse henne og når jeg har kyssa henne sier hun "mer", idag var hun hos meg og vi var  i stua, det er en speil foran oss, hun drar skjorta mi og sier "ooo du har abs!" "Jeg liker kroppen din, du har sexy kropp" men, ingenting er sexuelt da, hun sier hun ikke er klar for det, en gang slikka hun oppi nesa mi mens hun drev å kyssa meg, synes det var spesielt, men hun gjorde det som tull for noen sekunder også sa hun "ew det smaker salt" . Hun kysser også rett etter jeg har spist noe osv. Hver gang jeg møter henne eller hun ser meg må hun alltid ta på meg eller kysse meg flere ganger om dagen, er dette egt normalt? Og hvorfor gjør hun det?

Tuller du eller? Hvis man er forelsket så vil man jo gjerne ta på og kysse på vedkommende! Å slikke i nesa på noen derimot... Yuk.

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Tuller du eller? Hvis man er forelsket så vil man jo gjerne ta på og kysse på vedkommende! Å slikke i nesa på noen derimot... Yuk.

Jeg vet jo det, men ikke så mye vel ?

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet jo det, men ikke så mye vel ?

Jeg kunne sikkert vært bestemora di om vi strekker det litt langt og jeg nusser og klemmer og koser på mannen min flere ganger om dagen for han er så god! ;) 

AnonymBruker
Grendel skrev (13 timer siden):

Normalt og normalt...Folk er forskjellige og hun er nok veldig forelsket når hun slikker deg i nesa. Jeg skjønner godt at det kan bli litt mye, men jeg foreslår at du prøver å sette pris på det.

Ight

Annonse

Lillemus skrev (14 timer siden):

Enig og enig. (Jeg ble forresten slikka i øret engang som sjekketriks på dansegulvet i mine yngre dager. Funka ikke 😂)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...