Gå til innhold

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

I morgen og natt/dag etter er det spådd torden. Håper det blir noe av denne gangen nå da! Har alt for lite av det her i Norge!! Da går det også an å være ute, uten å dø av overoppheting.

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (29 minutter siden):

I morgen og natt/dag etter er det spådd torden. Håper det blir noe av denne gangen nå da! Har alt for lite av det her i Norge!! Da går det også an å være ute, uten å dø av overoppheting.

Tja... Nå bor ikke du i HELE Norge da... Det er nok veldig mange som ikke er enig med deg i at det er for lite regn og for mye sol og varme her i landet. Jeg f.eks.

90tallsbarn skrev (30 minutter siden):

Jeg liker også tordenvær, men jeg ikke fordi jeg ønsker kaldere vær.

UtakknemligDiva
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Tja... Nå bor ikke du i HELE Norge da... Det er nok veldig mange som ikke er enig med deg i at det er for lite regn og for mye sol og varme her i landet. Jeg f.eks.

Takk for opplysningen. Jeg som trodde jeg bodde i hele Norge.🙃

UtakknemligDiva
Ekstra skrev (Akkurat nå):

Jeg liker også tordenvær, men jeg ikke fordi jeg ønsker kaldere vær.

Det blir jo ikke mye kaldere. Men det blir overskyet så det blir ikke sånn intens varme. 

Går turer grytidlig om morgenen. Orker bare ikke den varmen utover dagen. Da foretrekker jeg skygge og å holde meg mer eller mindre i ro. Nyter jo sommeren uansett, men håper det vil pøse ned noen dager nå..

Annonse

Det lynte og tordnet så det ble skogbrann her for litt over en uke siden. Så begynte det å regne og hagle og styrtregne. Temperaturen gikk fra rundt 30 til 18 i løpet av maks 30 minutter, så det kan bli ganske mye kaldere. Men det var fortsatt klamt, så det hjalp ikke stort. På natta var det 11 grader her. Det var ganske deilig. 2 mil unna var det hetebølge ifølge Aftenposten. Hvis yr har rett, noe de sjeldent har, blir det bedre her til fredag. Jeg blir gæren av denne varmen.

Her har det regnet i dag. Og jeg har en nabo som aldri tar og har feil. Sånn nerd som er overintelligent og alltid oppfører seg uklanderlig. Gjett om jeg irriterer han noen ganger 🤣 og han hang ut tøy, og jeg sa : det blir regn altså. Og han sånn 😏 særlig  

Det gikk en halvtime og han flenget ned tøyet. Jeg sto i døra og han såå på meg.. Men han har en slsgs humor. Det er derfor jeg lever . Jeg lever fordi folk er tross alt overbærende med meg 🙏( 🤡🤞

Og forøvrig har jeg kjøpt nytt kubbelys og sånn posekakao. Nyter sommer og buldrevær. 

Endret av Kashmir

Var på besøk hos min mor nå i ettermiddag og det var badstu inne hos henne. Ingen vifter og bare et lite vindu på gløtt (fordi jeg åpnet det). Helt grusomt. 

Da jeg satte meg i bilen for å kjøre hjem var det 22 grader i bilen. På vei hjem kom regnet og det sank til 16,5 grader da jeg parkerte bilen -  helt fantastisk! 

Vhanja skrev (42 minutter siden):

Var på besøk hos min mor nå i ettermiddag og det var badstu inne hos henne. Ingen vifter og bare et lite vindu på gløtt (fordi jeg åpnet det). Helt grusomt. 

Da jeg satte meg i bilen for å kjøre hjem var det 22 grader i bilen. På vei hjem kom regnet og det sank til 16,5 grader da jeg parkerte bilen -  helt fantastisk! 

Da jeg kom ut i bilen og skulle hjem fra jobb viste det 37 grader... Sank til 32 etter en mil. Takk og lov for AC! 

Jeg syklet til jobb i dag, og hadde basert på Yrs «time for time» bestemt tidspunktet jeg burde dra hjem på for å unngå regnet. Man vet jo aldri helt uansett, men jeg rakk det med kun få minutter. Det høljet ned kort etter at jeg var i hus. ⛈️

påskelilje

Det var fantastisk med regn i går! Det kom hele 45 mm her i løpet av formiddagen og ettermiddagen. Nydelig!

Jeg var hos tannlegen på formiddagen, og skulle bare krysse veien for å komme til bilen - ble HELT gjennomblaut på 7 sekunder - måtte skifte t-skjorte, sko og bukse da jeg kom tilbake på jobb 😄

Om kvelden kom sola igjen og det ble så frisk og god luft!

Annonse

påskelilje
Kashmir skrev (16 timer siden):

Her har det regnet i dag. Og jeg har en nabo som aldri tar og har feil. Sånn nerd som er overintelligent og alltid oppfører seg uklanderlig. Gjett om jeg irriterer han noen ganger 🤣 og han hang ut tøy, og jeg sa : det blir regn altså. Og han sånn 😏 særlig  

Det gikk en halvtime og han flenget ned tøyet. Jeg sto i døra og han såå på meg.. Men han har en slsgs humor. Det er derfor jeg lever . Jeg lever fordi folk er tross alt overbærende med meg 🙏( 🤡🤞

Og forøvrig har jeg kjøpt nytt kubbelys og sånn posekakao. Nyter sommer og buldrevær. 

Haha - artig han naboen din 😄

Det regnet i går formiddag, kvelden og natten (var opphold noen timer på ettermiddagen).

I morges gikk jeg ut for å lufte hunden og for en helt herlig klar og frisk luft! All klamhet og intens varme var borte, var bare kjølig og frisk luft. Fikk høstfølelse, det var helt fantastisk!

UtakknemligDiva
Everybody skrev (På 26.6.2023 den 19.29):

Nå kommer det snart

Jeg var på jobb, hørte det så vidt. Fikk ikke mye glede av det egt, men jaja. Det varte alt for kort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...