Gå til innhold

Vi har vært sammen i 2 år og hun sier enda at hun ikke er klar for sex , hva gjør jeg ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi holder hender, kysser og koser, men hun sier hun ikke er klar for sex, vi har vært sammen i 2 år nå, jeg vil jo ikke presse henne men synes det er utrolig rart, hva tenker dere ?

Anonymkode: 5a3b4...5fd

Fortsetter under...

Kanskje hun er aseksuell? 

Evt at hun har traumer. Jeg var seksuell av meg før, men traumer har gjort meg tilnærmet uinteressert i sex. 

Uansett har dere vært sammen så lenge at det bør være mulig å snakke skikkelig om dette. Det er ikke fair mot deg å holde deg på benken hvis hun egentlig ikke tenker å ha sex. 

Endret av Glitter
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi holder hender, kysser og koser, men hun sier hun ikke er klar for sex, vi har vært sammen i 2 år nå, jeg vil jo ikke presse henne men synes det er utrolig rart, hva tenker dere ?

Jeg vil tro det ligger noe mer bak, 2 år er veldig lenge. Kan du spørre henne om det ligger noe mer bak uten at hun går helt i vranglås? Glitter har gode tanker om hvorfor. Hvis dere er veldig unge så kan det jo være derfor også.

AnonymBruker
Glitter skrev (3 timer siden):

Kanskje hun er aseksuell? 

Evt at hun har traumer. Jeg var seksuell av meg før, men traumer har gjort meg tilnærmet uinteressert i sex. 

Uansett har dere vært sammen så lenge at det bør være mulig å snakke skikkelig om dette. Det er ikke fair mot deg å holde deg på benken hvis hun egentlig ikke tenker å ha sex. 

Hun er jumfru så tror ikke det dt derfor, hun er heller ikke aseksuell

AnonymBruker
Lillemus skrev (17 minutter siden):

Jeg vil tro det ligger noe mer bak, 2 år er veldig lenge. Kan du spørre henne om det ligger noe mer bak uten at hun går helt i vranglås? Glitter har gode tanker om hvorfor. Hvis dere er veldig unge så kan det jo være derfor også.

Hun sa ikke at det ligger noe bak. Vi er 19 år

Annonse

Hvor ofte er dere fysisk sammen da? Det er jo litt forskjell på å ha avstandsforhold, eller se hverandre et par helger i måneden kontra flere dager i uken i tillegg ( mtp hvor nær dere har blitt ) Hun var jo også ung da dere ble sammen, så at hun ville vente er forståelig. To år er lenge, men da kan det som nevnt over ha noe å si for å bli godt nok kjent, bli trygg nok osv. Også å få tillit nok. Stoler dere ordentlig på hverandre, eller har det vært plunder der? Jenter vil ikke bli forlatt og avvist etter sex fks.

Det er mulig hun er vokst opp i et konservativt eller/ og religiøst hjem som påvirker henne?  

Dere får snakke ordentlig ut om det, for hvis det er følelsene hennes ovenfor deg hun fremdeles er usikker på, så er vel ikke forholdet mer å satse på. Men det trenger absolutt ikke være grunnen.

Endret av Kashmir
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Når dere er 19 og har vært sammen i 2 år begynner det å vli litt rart, ja.

Hva med å ta det stegvis? Det finnes mye mellom å holde hender og å ligge sammen. Man trenger ikke gå hele veien med én gang hvis det virker for stort og skummelt.

Drømmeautomat

Det er rart. Jeg ville tatt det opp med henne og spurt hvorfor det var sånn. Å be om en forklaring er ikke å presse. Hvis det så ut som forholdet ville bli sexløst i lang framtid ville jeg gjort det slutt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...