Gå til innhold

Det desidert fineste huset jeg har sett!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Veldig fint innredet. Etter min smak da. Noen krinkler og kroker og en fantastisk fin hems. Beste stedet jeg har bodd. Jeg elsker alt ved ved hula her jeg 🙃 men viktig med "luft" så uten hemsen ville det nok blitt litt klaustrofobisk antar jeg.

Har du plass til herrebesøk der oppe på hemsen da? 

Anonymkode: ecb85...9a4

Fortsetter under...

Jeg er tradisjonell i smaken og foretrekker vanlige trehus fra 70/80-tallet. Er overhodet ikke glad i funkisstil eller alle disse firkantede fuglekassene som var inn for en stund tilbake (og vel delvis er det enda).

Dette er kanskje litt nyere, men et eksempel på hva jeg synes er fint hus:

Bobbelurman: Prosjekt modernisere 80-tallsvilla - ByggeBolig

Det må også være landlig. Har alltlid hatt en tommelfingerregel om at når jeg kjøper meg hus så skal jeg ha så stor avstand til naboer at jeg kan løpe naken rundt huset om jeg vil. (Ikke at det er noe jeg gjør ofte, men er en grei tommelfingerregel :D).

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Jeg er tradisjonell i smaken og foretrekker vanlige trehus fra 70/80-tallet. Er overhodet ikke glad i funkisstil eller alle disse firkantede fuglekassene som var inn for en stund tilbake (og vel delvis er det enda).

Det må også være landlig. Har alltid hatt en tommelfingerregel om at når jeg kjøper meg hus så skal jeg ha så stor avstand til naboer at jeg kan løpe naken rundt huset om jeg vil. (Ikke at det er noe jeg gjør ofte, men er en grei tommelfingerregel :D).

Vi bor i et hus som ligner veldig på det der, men det er mørk brunt. :) Og ja - jeg kan godt sole meg kliss naken i hagen uten at noen ser meg, så skjermet er det. :D 

Vhanja skrev (2 minutter siden):

Det må også være landlig. Har alltlid hatt en tommelfingerregel om at når jeg kjøper meg hus så skal jeg ha så stor avstand til naboer at jeg kan løpe naken rundt huset om jeg vil. (Ikke at det er noe jeg gjør ofte, men er en grei tommelfingerregel :D).

Det var jo fint da. Sånn hverken mer eller mindre 🙂

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...