Gå til innhold

Kan jeg kjøpe reiseforsikring for en allerede betalt tur?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg trykket feil for noen måneder siden på booking.  Skulle bare reservere , og ha mulighet til å avbestille. Men jeg trykket med feil på det motsatte.  Desverre. Jeg har betalt flybilettene også. Jeg lurer på om noen vet om en reiseforsikring vil gjelde om denne reisen om jeg bestiller en reiseforsikring nå? 

Anonymkode: 2b050...a2f

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Er det du som driver og lager masse tulletråder og laget en veldig lik en for noen mnd siden? Det svarer du nok «nei» på uansett. Beklager om jeg tar feil.

Noen kort har reiseforsikring inkludert, hvis visse deler av reisen er bestilt med kortet. Sjekk med de :) jeg vet ikke hvordan det er med en allerede betalt reise uten forsikring.

Endret av 90tallsbarn

Hvis du betalte reise og opphold med kredittkort, kan det hende en enkel forsikring er inkludert. Sjekk med kortselskapet hvis du ikke finner ut av det. 

Generelt kan du alltid kjøpe en reiseforsikring av et forsikringsselskap så lenge reisen ikke er påbegynt. Altså en forsikring som gjelder deg og bagasjen mens du faktisk er på reisen, ikke som et triks for å kunne omgå reglene for avbestilling. Bare pass på at den er betalt og gyldig før reisen starter.

Endret av laban

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...