Gå til innhold

Jeg tror jeg er narsissist og det er en ensom tilværelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det du nå skriver om at jeg er som de fleste andre. Jeg liker ikke å høre det. At jeg bare er helt vanlig. Er virkelig de fleste andre også som meg? At de vil være favoritten, vil ikke at andre skal bli like flinke som dem selv? Fra mitt perspektiv så må de da slutte å ha så høye tanker om seg selv. 

Anonymkode: 1ff78...abf

Sorry 🙂 

Fortsetter under...

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Jeg er ikke enig. De vil alltid ha noe fra andre- de liker ikke mennesker i egenskap av personlighet men av hva de kan gjøre og bidra med for narsissister. Så de både smigrer og tråkker på vel vitende om hvordan andre tar det . De er jo eksperter på å manipulere. 

Ja, de ser på andre som supply. Altså hva de kan gjøre for narsissisten. Et perfekt bytte for en narsissist er en "people pleaser". Altså en som bare gir og gir og setter seg selv før andre. En som narsissisten bare kan herje med som han vil uten noe konsekvenser eller motsigelser. Helt til supplyen er brukt opp, da blir byttet dumpet og narsissisten er på jakt etter et nytt bytte.

Everybody skrev (Akkurat nå):

Ja, de ser på andre som supply. Altså hva de kan gjøre for narsissisten. Et perfekt bytte for en narsissist er en "people pleaser". Altså en som bare gir og gir og setter seg selv før andre. En som narsissisten bare kan herje med som han vil uten noe konsekvenser eller motsigelser. Helt til supplyen er brukt opp, da blir byttet dumpet og narsissisten er på jakt etter et nytt bytte.

Ja det er jeg enig i.

Så har du dem som manipulerer andre som har en posisjon for å dra nytte av det også. De smigrer og manipulerer for å skinne selv i glansen fra andre. Ble litt klisje der, men uansett. 

Veldig fascinerende hvordan de operer egentlig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...