Gå til innhold

Tatovering vs ikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor har du valgt en tekst der? Hvem skal se den da? Går ut fra at sen betyr noe for deg? 

Anonymkode: 585b4...77e

Ja, den betyr noe for meg. Det er en minnetatovering etter min bror som tok livet sitt. Han var den eneste i familien min som jeg hadde et nært forhold til. 

Anonymkode: 25953...77e

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, den betyr noe for meg. Det er en minnetatovering etter min bror som tok livet sitt. Han var den eneste i familien min som jeg hadde et nært forhold til. 

Anonymkode: 25953...77e

❤️ for en fin tatovering, forstår den betyr mye for deg❤️

AnonymBruker
Kashmir skrev (7 minutter siden):

Tja. På nett er jeg nok utvilsomt en mygg. Svarer for andre.

I virkeligheten er jeg mer veps som bare surrer rundt og stikker bare når jeg blir truet. 

Og du da? 

Jeg er en marihøne for jeg lever mitt eget liv her på dol. Jeg går alene på min vei🐞

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg ser ikke på deg som en mygg. Ganske intr sant? Hvordan andre ser oss selv enn hva vi selv føler oss som. En veps stikker sjeldent. De er bare irriterende når de kommer. 

Vepsen er jo irriterende fordi du blir redd da. Den er jo ikke farlig. Men muligens jeg heller er humle med det i tankene. Tror ikke noen er redd meg 🙃

AnonymBruker
Kashmir skrev (11 minutter siden):

Er ikke det et lykkedyr? 

Jo den er jo kjent for det men den er sikkert også litt ensom. Den kan visst også bite hvis den blir tørst. Det visste jo ikke jeg men det kan jo stemme det 😛 

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (42 minutter siden):

Vepsen er jo irriterende fordi du blir redd da. Den er jo ikke farlig. Men muligens jeg heller er humle med det i tankene. Tror ikke noen er redd meg 🙃

Humlen gjør ikke stort annet enn og virre rundt. Humlen kan ikke bite? Synes huler er pene 

påskelilje
Lillemus skrev (6 timer siden):

Fordi jeg synes "ren" hud er penere. :) Nei, jeg ville selvfølgelig ikke elsket ham mindre om han tatoverte seg, men jeg hadde ikke syntes det var pent.

Er SÅ enig! Jeg har sagt til mannen min at jeg ikke under noen omstendigheter kommer til å like at han tatoverer seg. Heldigvis tenker vi likt omkring det!

påskelilje skrev (1 time siden):

Er SÅ enig! Jeg har sagt til mannen min at jeg ikke under noen omstendigheter kommer til å like at han tatoverer seg. Heldigvis tenker vi likt omkring det!

Mannen og jeg er også skjønt enige om at vi ikke synes det er noe fint så han kommer heldigvis ikke til å komme hjem med en tatovering. :D 

Annonse

AnonymBruker
kupton skrev (7 minutter siden):

Noen små, fine på riktige steder pynter opp. Mye tatoveringer er dødsharry!

Hver gang jeg ser en tatovering tenker jeg på noe jeg en gang leste på dol av en psykiater der inne (NHD) som skrev at de som hadde tatoveringer ofte hadde personlighetsforstyrrelser 😆

Anonymkode: 1a896...dbe

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hver gang jeg ser en tatovering tenker jeg på noe jeg en gang leste på dol av en psykiater der inne (NHD) som skrev at de som hadde tatoveringer ofte hadde personlighetsforstyrrelser 😆

Anonymkode: 1a896...dbe

🤣

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...