Gå til innhold

Illusjon sant?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
Glitter skrev (Akkurat nå):

Vi kan ikke vite sikkert om alt er en illustsjon..

Har ikke opplevd at de rundt meg  mener det i hvert fall. 

Jeg opplever det veldig sterkt nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Everybody skrev (2 minutter siden):

Disse kommentarene dine er veldig psykotiske.

Ville bare gi beskjed til dere så dere vet det, jeg vet det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Jeg opplever det veldig sterkt nå. 

Forstår.  

Kan det være at du kjenner noe veldig sterkt som ikke er så sterkt? Er det tanker du MÅ følge, eller ser du det som er annerledes? Du må ikke svare hvis du ikke vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Bare at vi lever i en illusjon der ingenting er virkelig, ikke egentlig. Vi drømmer. 

Nei, det gjør vi jo ikke? Jeg drømmer om natten, så hva med det da? 

Jeg hadde lignende tanker etter smellen før jeg ble deprimert. Det var ikke  behagelig følelse og tanker. Psykologen min sa senere at jeg holdt på å fjerne meg fra virkeligheten  på grunn av ting som skjedde. 

Har du det bra? Nå?

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lady HM skrev (24 minutter siden):

Driver du å tuller med medisinene dine igjen?

Nei tar 3 mg risperdal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (21 minutter siden):

Tror ikke det er spesielt her inne, men om ting er ekte? Har blitt usikker. 

Likevel tror jeg ikke det du sier nå er produkt av å se sannheten. Jeg tror det er for mye smerte, stress og for mye vondt over for lang ting. Det tuller med hodet ditt. 

Erkjennelsen kom plutselig og jeg tenkte på det at det stemmer jo. Tror du det? Sykepleieren merket ikke noe rart ved meg i dag, det er ikke rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Erkjennelsen kom plutselig og jeg tenkte på det at det stemmer jo. Tror du det? Sykepleieren merket ikke noe rart ved meg i dag, det er ikke rart. 

Nei, jeg tror ikke det. Jeg tror vi er i virkeligheten. Hm. Føler du deg ok da? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (4 minutter siden):

Forstår.  

Kan det være at du kjenner noe veldig sterkt som ikke er så sterkt? Er det tanker du MÅ følge, eller ser du det som er annerledes? Du må ikke svare hvis du ikke vil. 

Det er sterkt, som en drøm/illusjon. Jeg føler det er sannheten, det gikk opp for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Hva mener du er ekte da? 
Vi har vel alle et eget bilde av alt, men disse bildene kan også forandre seg ila livet. Som i at du blir forelsket i noen som en gang var helt vanlig for deg, du mister følelsene for noen som var spesiell for deg for eksempel :) 

Tiden er vel kanskje heller noe jeg synes er litt ekkelt i perioder. Tiden virker lang og kort, ettersom hvordan man føler seg. Eller du er et sted og vet hva som skjedde der en gang, og tenker det samme om et sted du er en annen gang, at nettopp der kommer det eller det til å skje. 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg tror ikke det. Jeg tror vi er i virkeligheten. Hm. Føler du deg ok da? 

 

Ja bare litt rar i hodet, som om jeg ble opplyst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Erkjennelsen kom plutselig og jeg tenkte på det at det stemmer jo. Tror du det? Sykepleieren merket ikke noe rart ved meg i dag, det er ikke rart. 

Jeg tror selv at du har fått en sterk erkjennelse som ikke er som den er virkelig. Men jeg tror den  kjenner veldig rett ut. Kjenner deg igjen. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Det er sterkt, som en drøm/illusjon. Jeg føler det er sannheten, det gikk opp for meg.

Jeg har også kjent illusjoner. Så forstår deg tror jeg? Men du er her og nå. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Kashmir skrev (6 minutter siden):

Nei, det gjør vi jo ikke? Jeg drømmer om natten, så hva med det da? 

Jeg hadde lignende tanker etter smellen før jeg ble deprimert. Det var ikke  behagelig følelse og tanker. Psykologen min sa senere at jeg holdt på å fjerne meg fra virkeligheten  på grunn av ting som skjedde. 

Har du det bra? Nå?

Jeg har det bra, ble bare opplyst av noe. Når vi drømmer er vi i virkeligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (1 minutt siden):

Jeg tror selv at du har fått en sterk erkjennelse som ikke er som den er virkelig. Men jeg tror den  kjenner  veldig rettig ut. 

Den er rett for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Jeg har det bra, ble bare opplyst av noe. Når vi drømmer er vi i virkeligheten. 

Eller er vi da i drømmeland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (1 minutt siden):

Jeg har også kjent illusjoner. Så forstår deg tror jeg? Men du er her og nå. 

Universet vet sannheten. Her og nå? Det finnes ikke tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...