Gå til innhold

Hysteriske folk og vaskemaskin

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Og her er det 4 vaskemaskiner og alle kan gå samtidig, og jeg sover godt likevel. I tillegg 2 oppvaskmaskiner🙃 sjelden absolutt alt går helt likt da, men det er vanlig at alle vaskemaskinene går på samme tid. 
Ikke jeg som bruker de mest da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

Og her er det 4 vaskemaskiner og alle kan gå samtidig, og jeg sover godt likevel. I tillegg 2 oppvaskmaskiner🙃 sjelden absolutt alt går helt likt da, men det er vanlig at alle vaskemaskinene går på samme tid. 
Ikke jeg som bruker de mest da.

Samme her 🤓 glad jeg ikke er hysterisk! 

Anonymkode: 3528b...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Mener du man skal være hjemme i 1 time for vente på at vaskemaskinen blir ferdig? Virkelig? 

ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (1 minutt siden):

ja

Mener du man skal komme for sent til ting for en vaskemaskin? Eller ikke få sove fordi en vaskemaskin går? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mener du man skal komme for sent til ting for en vaskemaskin? Eller ikke få sove fordi en vaskemaskin går? 

ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Sover du bare 1 time? Da blir altså klærne liggende i vaskemaskinen i 7 timer hvis du sover i 8 timer.

Nei men hvis jeg skal f.eks vaske en maskin 23 kan jeg ikke holde meg våken fordi den går. Det er i over-hysteri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Nei men hvis jeg skal f.eks vaske en maskin 23 kan jeg ikke holde meg våken fordi den går. Det er i over-hysteri. 

Grunnen til at jeg ikke vasker før jeg legger meg er fordi jeg ikke liker tanken på at klærne skal ligge i vaskemaskinen i alle de timene. Det kan lukte surt. Jeg bruker ikke sånn tørkeprogram fordi jeg mener å ha lest at det sliter på klærne og så bruker det jo mer strøm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Grunnen til at jeg ikke vasker før jeg legger meg er fordi jeg ikke liker tanken på at klærne skal ligge i vaskemaskinen i alle de timene. Det kan lukte surt. Jeg bruker ikke sånn tørkeprogram fordi jeg mener å ha lest at det sliter på klærne og så bruker det jo mer strøm. 

Vasker den på nytt om morgenen hvis jeg ikke rekker og ta klærene ut med det samme. Kontifuge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vasker den på nytt om morgenen hvis jeg ikke rekker og ta klærene ut med det samme. Kontifuge? 

Du vet vel om du rekker å ta klærne ut? Bare å ikke legge seg mens den går. Hvorfor ikke bare sette på vasken på morgenen i stedet….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du vet vel om du rekker å ta klærne ut? Bare å ikke legge seg mens den går. Hvorfor ikke bare sette på vasken på morgenen i stedet….

Har ingen syklus på når klærene vaskes. Er det vanlig og ha? F.eks mandag 14? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier vaske klær søndag kveld. Vi vasker èn gang i uka fordi det er hva vi har behov for det (to voksne, ingen barn. Håndklær og annet vaskes selvsagt i tillegg). 

Vi begynte å vaske på kvelden da strømprisene gikk opp, for å spare der vi kunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva

Hvorfor er det så mange som ikke kan forskjell på «å» og «og»?

Nei tror ikke det er vanlig. Jeg gjør det når jeg ikke skal være lenge borte fra hjemme nettopp fordi jeg vil unngå at klærne blir liggende inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Vi pleier vaske klær søndag kveld. Vi vasker èn gang i uka fordi det er hva vi har behov for det (to voksne, ingen barn. Håndklær og annet vaskes selvsagt i tillegg). 

Vi begynte å vaske på kvelden da strømprisene gikk opp, for å spare der vi kunne.

Nettopp det er gunstigere å vaske om kvelden. Vasker når jeg har nok klær til at det ikke kan blandes sammen. Ca 2 ganger i uken 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er det så mange som ikke kan forskjell på «å» og «og»?

Nei tror ikke det er vanlig. Jeg gjør det når jeg ikke skal være lenge borte fra hjemme nettopp fordi jeg vil unngå at klærne blir liggende inni der.

Jeg kan da det? Du kn jo bare vaske de på nytt? Blir renere da .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ut mens vaskemaskinen går.  Gidder ikke å vente 3.15 timer for å forlate leilighet.  Og vasker oppvaskmaskinen om natta.  Men den går stille og forstyrrer ikke naboene.

Tørketrommelen går jeg ikke fra.  Men den har jeg hatt brann i fordi termostaten gikk i stykker.  Og den vi har nå blir også veldig varm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Mener du man skal være hjemme i 1 time for vente på at vaskemaskinen blir ferdig? Virkelig? 

Ja, det er da barnelærdom.

Anonymkode: d058c...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det er da barnelærdom.

Haha jaja 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Kontifuge du trollemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...