Gå til innhold

Hysteriske folk og vaskemaskin

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg leser det meste av aviser. Gjør du? At det skjer èn gang betyr ikke at det skjer hver dag. 

Anonymkode: 3528b...770

Det skjer ofte nok. Går an å gjøre det man kan for å unngå brann, som å ikke bruke hvitevarer om natten, eller lade mobil om natten. 

Anonymkode: d058c...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det skjer ofte nok. Går an å gjøre det man kan for å unngå brann, som å ikke bruke hvitevarer om natten, eller lade mobil om natten. 

Hvis skal la angsten stoppe en for og leve et normalt liv så er det flere hensyn en burde ta. Man kan ikke være redd for at alt skal skje hele tiden, det er hysteri. Det er mye farligere og lage mat på stekeplaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lade mobil om natten går fint det hvis du har trådløs bader på batteri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis skal la angsten stoppe en for og leve et normalt liv så er det flere hensyn en burde ta. Man kan ikke være redd for at alt skal skje hele tiden, det er hysteri. Det er mye farligere og lage mat på stekeplaten.

Det er ikke hysteri. Men du er vel en av dem som ikke bruker bilbelte, har innboforsikring eller reiseforsikring, forde det går jo som oftest bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke hysteri. Men du er vel en av dem som ikke bruker bilbelte, har innboforsikring eller reiseforsikring, forde det går jo som oftest bra.

Om så da? Har du ikke flere argumenter enn å snakke om det som ikke er tema? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er angst og det er reell bekymring og reell frykt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har selv opplevd  at det har blitt brann pga vaskemaskin. Var 10 år og alene hjemme når dette skjedde. Heldigvis var naboen hjemme som så at det kom masse røyk ut av kjellerdøren, og fikk slukket brannen, ellers kunne det gått skikkelig ille. 

Derfor har jeg tillært meg vanen med å ikke forlate hjemmet eller sove når vaskemaskinen/oppvaskmaskinen står på. Med planlegging går det veldig fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Det er angst og det er reell bekymring og reell frykt. 

Opp til hver enkelt og la angsten styre hverdag og ikke. Mikrobølgeovn er verre enn vaskemaskinen. En gang sovnet jeg med et kubbelys på, gikk fint det og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp til hver enkelt og la angsten styre hverdag og ikke. Mikrobølgeovn er verre enn vaskemaskinen. En gang sovnet jeg med et kubbelys på, gikk fint det og. 

Det er ikke så dumt å tenke konsekvenser for andre. En brann går nødvendigvis ikke bare ut over deg. Likegyldighet er greit det, hvis konsekvenser kun rammer deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Det er ikke så dumt å tenke konsekvenser for andre. En brann går nødvendigvis ikke bare ut over deg. Likegyldighet er greit det, hvis konsekvenser kun rammer deg selv. 

Hva mener du nå? Nei jeg vet det. Tenk om jeg har opplevd en brann? Det vet du ingenting om. Jeg sier ikke at du skal det eller noen andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Opp til hver enkelt og la angsten styre hverdag og ikke. Mikrobølgeovn er verre enn vaskemaskinen. 

På hvilken måte`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Om så da? Har du ikke flere argumenter enn å snakke om det som ikke er tema? 

Du klarer ikke å svare. Tom for argumenter er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du klarer ikke å svare. Tom for argumenter er du?

Det klarer jeg så visst det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På hvilken måte`?

Sier seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva mener du nå? Nei jeg vet det. Tenk om jeg har opplevd en brann? Det vet du ingenting om. Jeg sier ikke at du skal det eller noen andre. 

Jeg mener at argumenter som "mikrobølgeovn er verre" og "Jeg sovnet fra kubbelys og det gikk bra det og" er tegn på både ignoranse og en selvopptatt måte å argumentere på. Du argumenterer for at sunn fornuft og ansvarsfølelse er "hysterisk". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (15 minutter siden):

Jeg mener at argumenter som "mikrobølgeovn er verre" og "Jeg sovnet fra kubbelys og det gikk bra det og" er tegn på både ignoranse og en selvopptatt måte å argumentere på. Du argumenterer for at sunn fornuft og ansvarsfølelse er "hysterisk". 

Gidder ikke snakke mer med deg når du er så slem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en viss fare for brann i vaskemaskiner, derfor bruker jeg den bare når det er noen hjemme - det samme med tørketrommel og oppvaskmaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM skrev (22 minutter siden):

Det er en viss fare for brann i vaskemaskiner, derfor bruker jeg den bare når det er noen hjemme - det samme med tørketrommel og oppvaskmaskin.

Sikkert det sikreste, men ikke veldig lett gjennomførbart for de av oss som er hjemme max et par timer daglig totalt, og ikke i sammenheng, hver dag før leggetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lady HM skrev (52 minutter siden):

Hva er poenget med brannvarslere da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (16 timer siden):

Sikkert det sikreste, men ikke veldig lett gjennomførbart for de av oss som er hjemme max et par timer daglig totalt, og ikke i sammenheng, hver dag før leggetid.

Og nettopp derfor svarte jeg altså på hva jeg velger å gjøre.

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva er poenget med brannvarslere da? 

Det er jo en fordel å høre brannvarslerne da, det kan man ikke hvis man ikke er hjemme. Og uansett ønsker jeg helt at brannvarslerne mine aldri skal måtte gå av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...