Gå til innhold

Beklager du kom ikke inn denne gang 🥀


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (10 minutter siden):

Det er bra at det ev. hjalp deg litt. Det er fullt tillatt å være trist og skuffet en dag eller to, men deretter bør en forsøke å nyorientere seg i den situasjonen som ligger foran en. Da er det greit å legge fra seg skuffelsen og sinnet over det en uansett ikke får gjort noe med... Jeg har selv opplevd å bruke enormt mye bortkastet energi på ting før jeg har sagt til meg selv at "nei, E.S., legg grubleriene fra deg og fokuser på det du kan gjøre noe med". En gang opplevde jeg det t.o.m. som en lettelse da jeg ble litt småirritert hver gang tankene streifet innom det aktuelle temaet...

Jeg skrev innlegget fordi slike tanker er så lett å overse når en står midt i fortvilelsen og alt ser håpløst ut. Det er en liten øvelse å ta to steg tilbake å se situasjonen litt på avstand, og alltid lettere å gjøre når det ikke gjelder egen sak. Men med øvelse kan en gjøre det med egen situasjon/liv også. Det er lettere å se hva en kan gjøre når en ser hele treet, fremfor kun en liten del av det, for å bruke en visualisering som jeg så på en blogg en gang.

Du har rett i det. Har vært nede hele uken da, du kjenner meg. Husker du strutsen? Internt mellom oss. Denne uken har jeg vært strutsen og strutsen har hatt noe vansker med å se opp fra sanden. Huff. Nå ser titter den opp å ser fra venstre til høyre innimellom. Må bare bruke noe tid til å tenke sør vest øst nord nå.. det er uansett mye spennende som kan se likevel selv om det ikke ble som ønsket. Det kan jo som du sier dukke opp andre ting i la året. 

Anonymkode: dcb78...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Du har rett i det. Har vært nede hele uken da, du kjenner meg. Husker du strutsen? Internt mellom oss. Denne uken har jeg vært strutsen og strutsen har hatt noe vansker med å se opp fra sanden. Huff. Nå ser titter den opp å ser fra venstre til høyre innimellom. Må bare bruke noe tid til å tenke sør vest øst nord nå.. 

Anonymkode: dcb78...e87

Ja, har forstått det var deg... 😍 Vedder på at strutsen er møkk lei den tørre sanden og mørket der nede, nå i varmen... Når den er så tør, kommer den så lett inn i både ører og øyne, så det blir enda verre å se og høre når den endelig trekker hodet opp av sanden... 😤😤😤 Våkt deg vel for å ikke slite ut strutsen helt... 

Det er lenge siden jeg har hørt noe fra deg nå... Du vet hvor jeg er...👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (17 minutter siden):

Ja, har forstått det var deg... 😍 Vedder på at strutsen er møkk lei den tørre sanden og mørket der nede, nå i varmen... Når den er så tør, kommer den så lett inn i både ører og øyne, så det blir enda verre å se og høre når den endelig trekker hodet opp av sanden... 😤😤😤 Våkt deg vel for å ikke slite ut strutsen helt... 

Det er lenge siden jeg har hørt noe fra deg nå... Du vet hvor jeg er...👍🏻

Nå fikk du frem både latter og smil hos meg. Skal si deg det at det er sand over alt, ørene er tett og det er så vidt jeg ser på det ene øyet. Du skal ikke se bort fra at jeg kommer en tur. Ja men husk at det har ingenting med deg å gjøre. Kun vært for mye av alt. Jeg kommer nok.❤️🫶

Anonymkode: dcb78...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.7.2023 den 10.37):

Nå fikk du frem både latter og smil hos meg.

Jupp, det var også meningen - vi har trukket en del tau sammen... 🌟

AnonymBruker skrev (På 29.7.2023 den 10.37):

Skal si deg det at det er sand over alt, ørene er tett og det er så vidt jeg ser på det ene øyet.

Du får riste løs... Det sies at skal være bra for både musklerr, forstrukket hals, syn samt hørsel...

 

AnonymBruker skrev (På 29.7.2023 den 10.37):

Ja men husk at det har ingenting med deg å gjøre. Kun vært for mye av alt. Jeg kommer nok.❤️🫶

Anonymkode: dcb78...e87

Jeg forstår - det er lugnt... 🤝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (4 minutter siden):

Jupp, det var også meningen - vi har trukket en del tau sammen... 🌟

Du får riste løs... Det sies at skal være bra for både musklerr, forstrukket hals, syn samt hørsel...

 

Jeg forstår - det er lugnt... 🤝

Kommer sterkere tilbake ved en senere anledning. Usikkert når❤️

Anonymkode: dcb78...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...