Grendel Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Kashmir skrev (1 time siden): Vær deg selv nok ja. Den tar jeg til etteretning. Det var ikke akkurat det jeg skrev, men pytt pytt😆 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 27. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2023 Grendel skrev (5 minutter siden): Det var ikke akkurat det jeg skrev, men pytt pytt😆 Nei sant nok 🙂 det fikk meg bare til tenke på Peter Gynt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionys Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 En ting er du god på, og det er å lage drama. Noen synes det er underholdene og andre ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 27. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2023 Fionys skrev (2 minutter siden): En ting er du god på, og det er å lage drama. Noen synes det er underholdene og andre ikke. Ja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Kashmir skrev (15 timer siden): Og du spør meg? Hva var galt med spørsmålet? Hadde vært interessant å vite hvilket reality show som hadde med noen med ocd. Anonymkode: 934a0...993 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 27. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hva var galt med spørsmålet? Hadde vært interessant å vite hvilket reality show som hadde med noen med ocd. Anonymkode: 934a0...993 Det var ihvertfall en på Torpet ( Farmen ) som hadde det. Og det er ikke sånn at alle med OCD er like heller. Forøvrig vet vi ikke om hvem som har hatt uĺike diagnoser av alle som er med på Reality. De har ikke plikt til å informere seere om det akkurat. Ikke er det alle som syns det er nødvendig å snakke om det heller... Endret 27. juli 2023 av Kashmir 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Kashmir skrev (17 timer siden): Interssant siden jeg var inne på idéen selv. Vil jeg være klyse mot narsissister først og fremst tro? Og de litt skakkjørte som tenker: IKKE kom her og " tro du ER noe" ? 🙃 Det som er intr å vite for et tv program er hvilke egenskaper du kan bidra med. Hvordan du vil møte utfordringer underveis, hvordan du blir i forventede situasjoner. Dette gjelder også i andre deler av livet. Hvem er Kashmir må du selge inn. Anonymkode: 39024...464 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Lykke til! Det sier nå jeg. Si fra om du blir med eller ikke da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Kashmir skrev (5 timer siden): Det var ihvertfall en på Torpet ( Farmen ) som hadde det. Og det er ikke sånn at alle med OCD er like heller. Forøvrig vet vi ikke om hvem som har hatt uĺike diagnoser av alle som er med på Reality. De har ikke plikt til å informere seere om det akkurat. Ikke er det alle som syns det er nødvendig å snakke om det heller... Produksjonen må opplyses om det, dvs. psykologen evt. produsenten må vite dette for å kunne ta ansvar for deltagernes helse, og følgene av eksponeringen. En opptaksperiode over tid krever samarbeidsevne og en evne til å la seg styre og instruere. Det er et stort ansvar å lede en produksjon og ivareta alle, både deltagere og teamet samt holde seg til tidsrammer, økonomi og dramaturgi (som ofte styres av regissør og ikke en enkelt deltager som ønsker å eksponere seg etter eget hode). Anonymkode: 04550...9ee 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 27. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Produksjonen må opplyses om det, dvs. psykologen evt. produsenten må vite dette for å kunne ta ansvar for deltagernes helse, og følgene av eksponeringen. En opptaksperiode over tid krever samarbeidsevne og en evne til å la seg styre og instruere. Det er et stort ansvar å lede en produksjon og ivareta alle, både deltagere og teamet samt holde seg til tidsrammer, økonomi og dramaturgi (som ofte styres av regissør og ikke en enkelt deltager som ønsker å eksponere seg etter eget hode). Anonymkode: 04550...9ee Ja, men nå mente jeg at vi som seere ikke bør få vite om diagnoser. Siden du lurte på hvem som har hatt det.. Det er nok flere som har reist hjem også, nettopp fordi en diagnose gjorde det for vanskelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Produksjonen må opplyses om det, dvs. psykologen evt. produsenten må vite dette for å kunne ta ansvar for deltagernes helse, og følgene av eksponeringen. En opptaksperiode over tid krever samarbeidsevne og en evne til å la seg styre og instruere. Det er et stort ansvar å lede en produksjon og ivareta alle, både deltagere og teamet samt holde seg til tidsrammer, økonomi og dramaturgi (som ofte styres av regissør og ikke en enkelt deltager som ønsker å eksponere seg etter eget hode). Anonymkode: 04550...9ee Nyttig kunnskap. Takk for at deler Anonymkode: 39024...464 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 (endret) Kult om det var farmen du ble med på. Eller så velger de litt forskjellige typer deltakere, noe det kan bli bra TV av. Må si jeg elsker drama og krangling på farmen. 🤣 Endret 27. juli 2023 av Everybody 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.