Gå til innhold

Er du god på å ta plass å prate om deg selv? (Følelser/generelt)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (1 time siden):

Hvis man er alvorlig deprimert kan det være umulig, å ta plass og prate om seg selv.

Ja, det er sant. Jeg tenkte nok mest på de som er utav en alvorlig depresjon.

Anonymkode: e5b19...eac

Annonse

Nei, jeg hater å få fokuset rettet mot meg og min person. Jeg er veldig «overfladisk» sammen med andre for å unngå at det skjer. Jeg holder følelser utenfor -men jeg er blid, hyggelig og positiv sammen med andre. Vi har det trivelig sammen. 

AnonymBruker
Hurja skrev (21 minutter siden):

Nei, jeg hater å få fokuset rettet mot meg og min person. Jeg er veldig «overfladisk» sammen med andre for å unngå at det skjer. Jeg holder følelser utenfor -men jeg er blid, hyggelig og positiv sammen med andre. Vi har det trivelig sammen. 

Prater du lite da?

Annonse

AnonymBruker
lavender skrev (2 timer siden):

Jeg klarer mer eller mindre aldri å ta plass. Jeg gjør alltid meg selv så 'usynlig' som mulig.

Da er vi to. Plager det deg? Får du kommentarer på det?

Ts

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts

På en side trives jeg med å ha det slik da det jo er det som er mest komfortabelt. På den andre siden ønsker jeg å endre meg litt i alle fall, slik at jeg en dag vil kunne få venner å kjæreste. Det er sjeldent folk kommenterer noe egentlig, det var nok mest på barne og ungdoms skolen. 

Endret av lavender
stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts

Jeg syns det er veldig greit når andre prater så slipper jeg å prate så mye, derfor liker jeg meg best med folk som prater ellers kan det bli pinlig taushet. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Jeg syns det er veldig greit når andre prater så slipper jeg å prate så mye, derfor liker jeg meg best med folk som prater ellers kan det bli pinlig taushet. 

Det kjenner jeg også på.

stjernestøv skrev (19 minutter siden):

Jeg er motsatt. Synes det er vanskelig hvis andre prater mye og jeg er veldig stille. Er redd for at de skal synes jeg er for stille eller kjedelig å snakke med. 

Heldigvis er jeg trygg sammen med venner, så der tør jeg å ta mer plass. 

stjernestøv
Martine skrev (10 minutter siden):

Jeg er motsatt. Synes det er vanskelig hvis andre prater mye og jeg er veldig stille. Er redd for at de skal synes jeg er for stille eller kjedelig å snakke med. 

Ja både jeg og mannen er stille så vi har fått høre det "Hvorfor prater de ikke". Det er ikke gøy å høre. Derfor liker jeg ikke å gå i selskaper der det er mange folk, noe jeg skal i august og gruer meg til. 

AnonymBruker
Martine skrev (18 minutter siden):

Hvor gammel er du?

Anonymkode: f3f66...884

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...