Gå til innhold

Stakkars lærere. Nå blir de sarte elevene krenket av absolutt ingenting. For eksempel "blikking".


slabbedask

Anbefalte innlegg

frosken skrev (2 minutter siden):

Jeg tror ikke det er så vanlig, i allefall ikke på universitetet, men kanskje tar jeg feil.  Dersom det stemmer at det var stryk på eksamen som utløste dette, så lurer jeg veldig på hvilke forhold ved gjerningsmannen som medførte dette. Blir også opptatt av om han nettopp hadde fått sensur eller om han hevnet seg på noe han hadde opplevd som en krenkelse for noe tid tilbake.  

 

Det får vi kanskje vite etterhvert.  Ut fra min erfaring kan dette ha vært klagesensur fra vårsemesteret han fikk presentert, men jeg aner ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody skrev (16 minutter siden):

 facepalm.gif.41acbaef0644907235ace151ef734223.gif

Nei.

Hvorfor er det viktigere for offentligheten å få vite dette, men ikke hans bakgrunn?

Anonymkode: b0d41...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er det viktigere for offentligheten å få vite dette, men ikke hans bakgrunn?

Anonymkode: b0d41...1ed

Hmm, hva mener du nå? De sier jo at han er en mann i 20-årene. Hva mer skal de si? Etnisitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (1 minutt siden):

Hmm, hva mener du nå? De sier jo at han er en mann i 20-årene. Hva mer skal de si? Etnisitet?

Greit å få det avklart så folk ikke nok en gang tror det var en utenlandsk kvivdesperado på ferde.

Anonymkode: b0d41...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...