Gjest ny her Skrevet 9. april 2002 Skrevet 9. april 2002 Er det flere der ute som er lke ensome som meg?I så fall er det noen nettsteder der vi kan møtes? 0 Siter
Gjest siggy Skrevet 9. april 2002 Skrevet 9. april 2002 HEI du ensomme HER kommer en hånd.... VIL du ta imot?? Vi er flere i samme båt... Hva med å prøve deg litt på: http://ranglere.shorturl.com KAN hende du kan få noen å snakke med der =) KLEM 0 Siter
Gjest calestia Skrevet 9. april 2002 Skrevet 9. april 2002 jepp, like ensom.. Men jeg takler ikke chat.. blir helt forvirra av sånt..derimot takler jeg mail.. [email protected] , dersom du vil bable om hva du vil. 0 Siter
doljenta Skrevet 9. april 2002 Skrevet 9. april 2002 Det er ikke gøy å føle seg ensom. Som siggy skrev, er det en chat mange treffes på. Håper du kommer dit! Der er det så mange hyggelige folk. siggy skrev adressen til chatten. Om du har mIRC, kan du også logge deg på igjennom irc. /server chat.primenetwork.net Håper du tar deg en tur dit:) Ha en fin dag! Klem fra, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.