AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 Glitter skrev (1 minutt siden): Det er et ordtak som betyr at det som skjedde skjedde, det kan ikke gjøres noe med så hvorfor dvele ved der. Du skriver jo at du ikke husker masse fra i går. Det er black out og oppstår ved høy promille. Nei du må bare være rolig i køen, ikke stå med telefonen og les med ett øye igjen og ikke gjør noe ut av deg. Jeg vet ikke. Jeg har aldri blitt stoppet fra å gå inn pga for full. Det er lettere sagt enn gjort. Det er i køen det er gøyest når man treffer kjente. Skal jeg bare stå som en stokk da å se rett i øynene på vakten? Tror du hvis vi går der vi var i går og det er samme vakt at vakten kjenner meg igjen? Virket som den bare valgte ut de den likte og plukket ut noen som ikke fikk komme inn av uten grunn. Anonymkode: da1bd...062 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er lettere sagt enn gjort. Det er i køen det er gøyest når man treffer kjente. Skal jeg bare stå som en stokk da å se rett i øynene på vakten? Tror du hvis vi går der vi var i går og det er samme vakt at vakten kjenner meg igjen? Virket som den bare valgte ut de den likte og plukket ut noen som ikke fikk komme inn av uten grunn. Anonymkode: da1bd...062 Hvis du roper heeeeiaaaa, klemmer og styrer så kan du virke full. Og full var du jo. Ro ned noen hakk i køen så kommer du sikkert inn. Vet ikke om han vil huske deg, men du er jo ikke utestengt derfra det skulle være blanke ark i dag. Bare ikke du begynn å diskuter med vakten om hvorfor du ikke slapp inn i går. Da slipper du ikke inn i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 Glitter skrev (2 minutter siden): Hvis du roper heeeeiaaaa, klemmer og styrer så kan du virke full. Og full var du jo. Ro ned noen hakk i køen så kommer du sikkert inn. Vet ikke om han vil huske deg, men du er jo ikke utestengt derfra det skulle være blanke ark i dag. Bare ikke du begynn å diskuter med vakten om hvorfor du ikke slapp inn i går. Da slipper du ikke inn i dag. Det var en hund. Ok. Skal prøve på det. Det son er bra med alkohol er at man blir så glad av det sånn kjøpt glede liksom. Hvordan blir du når du har drukket? Anonymkode: da1bd...062 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var en hund. Ok. Skal prøve på det. Det son er bra med alkohol er at man blir så glad av det sånn kjøpt glede liksom. Hvordan blir du når du har drukket? Anonymkode: da1bd...062 Når jeg er med venner så blir jeg glad og pratsom. Når jeg drikker alene så føler jeg meg bedre, men ikke direkte glad, men drar jeg ut risikerer jeg å bli kranglete mot de som jobber på utestedet så prøver å unngå det. Endret 12. august 2023 av Glitter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det var en hund. 🐕🦺 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 laban skrev (1 minutt siden): 🐕🦺 Lol hun. En dame. Anonymkode: da1bd...062 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 Glitter skrev (5 minutter siden): Når jeg er med venner så blir jeg glad og pratsom. Når jeg drikker alene så føler jeg meg bedre, men ikke direkte glad, men drar jeg ut risikerer jeg å bli kranglete mot de som jobber på utestedet så prøver å unngå det. Ja jo kan sikkert ble det også. Kanskje det var det som skjedde. Men du har du en idè for hvordan jeg kan blidgjøre mamma? Jeg kan ikke si at jeg skal ut i dag og. Anonymkode: da1bd...062 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja jo kan sikkert ble det også. Kanskje det var det som skjedde. Men du har du en idè for hvordan jeg kan blidgjøre mamma? Jeg kan ikke si at jeg skal ut i dag og. Anonymkode: da1bd...062 Aner ikke. Jeg kjenner ikke din mor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 Glitter skrev (8 minutter siden): Aner ikke. Jeg kjenner ikke din mor. Så flaut angret når jeg skrev det. Jeg er ikke helt fin igjen enda. Anonymkode: da1bd...062 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ja jo kan sikkert ble det også. Kanskje det var det som skjedde. Men du har du en idè for hvordan jeg kan blidgjøre mamma? Jeg kan ikke si at jeg skal ut i dag og. Anonymkode: da1bd...062 Bor du hjemme? Kan ikke se hvorfor hun skal ha noe med det ellers. Anonymkode: 25e90...498 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er gyldig grunn for en vakt at man svarer igjen og begrunner at man ikke var for full for inngang? Anonymkode: da1bd...062 Ja det er gyldig grunn både for nekt der og da, og nekt på lengre sikt. Å forsøke å få dørvakten på andre tanker vil bare gjøre vondt værre. Endret 12. august 2023 av Kayia 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg var ikke for full. Anonymkode: da1bd...062 Det er dørvakten, ikke gjesten, som har myndighet til å bestemme hvorvidt gjesten er for full eller ikke. Endret 12. august 2023 av Kayia 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 Kayia skrev (32 minutter siden): Det er dørvakten, ikke gjesten, som har myndighet til å bestemme hvorvidt gjesten er for full eller ikke. Nektes for lengre sikt??? Anonymkode: da1bd...062 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady HM Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg måtte diskutere når det var urettferdig. Skal ikke der igjen. Anonymkode: da1bd...062 Ja, selvfølgelig var dette urettferdig også 🤣 Det er vel aldri noe som er din skyld. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg husker bare at jeg ble nektet å komme inn. Å i dag så jeg at jeg har brukt 400kr ute. Ja jeg drakk ca fem cidere men jeg drakk ikke den siste helt opp. Elles husker jeg ikke så mye fra i går. Våknet av hundre anrop fra mamma og litt sinte meldinger fordi jeg tydeligvis hadde sagt at ja til å bli hentet. Men jeg kom meg hjem på en annen måte. Jeg følte meg ikke full uansett. Tror jeg oppførte meg ok om ikke annet. Det tror jeg. Anonymkode: da1bd...062 Du påstår at du ikke var for full, men du "husker ikke mye fra i går" og "tror du oppførte deg ok"? Da var du for full! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Lady HM skrev (16 timer siden): Ja, selvfølgelig var dette urettferdig også 🤣 Det er vel aldri noe som er din skyld. Du påstår at du ikke var for full, men du "husker ikke mye fra i går" og "tror du oppførte deg ok"? Da var du for full! Det var jeg ikke og det vet jeg best selv. Jeg blir aldri full. Anonymkode: da1bd...062 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady HM Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var jeg ikke og det vet jeg best selv. Jeg blir aldri full. Anonymkode: da1bd...062 Forklar da hvorfor du ikke kan huske så mye fra kvelden... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det var jeg ikke og det vet jeg best selv. Jeg blir aldri full. Anonymkode: da1bd...062 Du sier ikke det trolle-mor. Anonymkode: 25e90...498 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Lady HM skrev (31 minutter siden): Forklar da hvorfor du ikke kan huske så mye fra kvelden... Nei det trenger jeg ikke forklare. Anonymkode: da1bd...062 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady HM Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Nei det trenger jeg ikke forklare. Anonymkode: da1bd...062 Du har altså ingen forklaring... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Lady HM skrev (50 minutter siden): Du har altså ingen forklaring... Eh jo Anonymkode: da1bd...062 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.