Gå til innhold

Er søndagsåpent apotek for alle eller bare for det som haster?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det har eksistert hele mitt liv 

Anonymkode: 08f28...427

Joda, men du er vel ikke så gammel - hele ditt liv er jo ikke alltid 🙂 Jeg husker alle matbutikkene stengte klokka 17 på hverdager jeg også jeg...

Lady HM skrev (5 minutter siden):

Joda, men du er vel ikke så gammel - hele ditt liv er jo ikke alltid 🙂 Jeg husker alle matbutikkene stengte klokka 17 på hverdager jeg også jeg...

Jasså.  Nå stenger de ikke før 23

Lady HM skrev (9 minutter siden):

Det har det nok ikke, det er er ganske ny greie.

Nei,det er ikke nytt, jeg er 55 år og selv da jeg var liten fantes et vaktapotek som var døgnåpent. Trondheim. 

Annonse

Lady HM skrev (9 timer siden):

Her jeg bor har det alltid vært et apotek som har vært åpent på søndager... Det har blitt kalt vaktapotek og har vært åpent fra 16-20 på helligdager. Tidligere gikk det på rundgang på byens apotek, men de siste årene har det vært et apotek som har hatt den funksjonen. Og ja... jeg husker butikkene stengte 13.00 på lørdagene og 16.00 på hverdager....

emilie321 skrev (53 minutter siden):

Her jeg bor har det alltid vært et apotek som har vært åpent på søndager... Det har blitt kalt vaktapotek og har vært åpent fra 16-20 på helligdager. Tidligere gikk det på rundgang på byens apotek, men de siste årene har det vært et apotek som har hatt den funksjonen. Og ja... jeg husker butikkene stengte 13.00 på lørdagene og 16.00 på hverdager....

Der sier du noe, det var sikkert ikke døgnåpent her heller, men noen timer på søndager og helligdager. 😊

Lady HM skrev (12 timer siden):

Som du ser så har ikke det en betydning. Lillemus bekrefter det jeg sier. Så for noen er vi vant til døgnåpent apotek eller vakt apotek og det har eksistert i et århundre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...