Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest McDoo
Skrevet

det hender ofte at jeg sitter å tenker... jeg tenker på alt - noe det sikkert har blitt uttrykkt i tidligere innlegg.

jeg har en sånn greie om at jeg ønsker at flest mulig skal like meg. at ingen skal mislike meg eller hate meg, selvom det er mange som gjør det også, tror jeg...

det er kanskje ikke så mange her inne som kjenner meg... men jeg lurte på om ikke folk kan skrive her hva de misliker ved meg... sånn at jeg kan fikse på det, liksom...

jeg hater tanken på at noen misliker meg... syns det er ekkelt å gå rundt omkring å tenke på det...

Gjest randi
Skrevet

Jeg tror det er vanskelig å kunne få alle til å like seg. Forstår at det er ønskelig.

Jeg tror nok de fleste vil like deg om du er blid, snill og at du sier i fra på en høflig og fin måte på tomannshånd og ikke snakker stygt om andre. Jeg har ihvertfall merket at jeg får bedre respekt om jeg sier i fra hvis noen sier/gjør noe jeg misliker. Da forandrer den andre seg ofte også på en positiv måte, men det er svært viktig å si fra på en fin måte. Viser man ærlighet, vil den andre føle seg tryggere på deg, fordi en da ikke trenger å være i tvil om du er irritert på noe hvis du ikke har sagt noe. Selv synes jeg det er veldig frusterende med personer som ikke sier i fra eller kommer mange uker etterpå og sier i fra. Si heller fra ganske fort om det er noe som irriterer deg.

Noen ganger kan en kanskje risikere å bli misslikt selv om en oppfører seg veldig ok, men da tror jeg kanskje de personene heller er misunnelig på din gode måte å være på som de selv ikke klarer.

Gjest McDoo
Skrevet

Jeg tror det er vanskelig å kunne få alle til å like seg. Forstår at det er ønskelig.

Jeg tror nok de fleste vil like deg om du er blid, snill og at du sier i fra på en høflig og fin måte på tomannshånd og ikke snakker stygt om andre. Jeg har ihvertfall merket at jeg får bedre respekt om jeg sier i fra hvis noen sier/gjør noe jeg misliker. Da forandrer den andre seg ofte også på en positiv måte, men det er svært viktig å si fra på en fin måte. Viser man ærlighet, vil den andre føle seg tryggere på deg, fordi en da ikke trenger å være i tvil om du er irritert på noe hvis du ikke har sagt noe. Selv synes jeg det er veldig frusterende med personer som ikke sier i fra eller kommer mange uker etterpå og sier i fra. Si heller fra ganske fort om det er noe som irriterer deg.

Noen ganger kan en kanskje risikere å bli misslikt selv om en oppfører seg veldig ok, men da tror jeg kanskje de personene heller er misunnelig på din gode måte å være på som de selv ikke klarer.

jeg klarer nok ikke til å få alle til å like meg nei, men flest mulig er målet.

takk for svaret ditt.

Gjest HumourError
Skrevet

Trikset er vel å lære å like seg selv. Det kan være verre... vaffal for meg :-/

Gjest McDoo
Skrevet

Trikset er vel å lære å like seg selv. Det kan være verre... vaffal for meg :-/

ja... kanskje det... hater meg selv, så det kan jo være en grunn...

Gjest trampe
Skrevet

Heisann lille venn...

som psyka mi sa, hele verden kan ikke like deg.... Og det er jo sant... Men om vi kan greie å like oss selv bedre, så vil andre også merke det... Hard jobbing, jepp, men det kan alltid bli noe bedre...

Jeg har greid det litt, er noe bedre enn før liksom... Men, hovedsaken er jo at vi kan få lov til å være oss selv, å ha vennene våre likevel, er ikke det det beste da??

Stå på, McDoo, vær deg selv, vi er her likevel, tror du ikke....??

*gode klemmer*

Skrevet

Hei på deg, McDoo!

Før var jeg alltid redd for at folk ikke skulle like meg. Jeg var kjemperedd og nervøs og orket nesten ikke gå ut. Jeg lurte hele tiden på hva folk tenkte om meg...

Det hender fremdeles at jeg har det sånn, men nå klarer jeg i langt større grad å drite i hva folk synes, og bare være meg selv....! Jeg har også jobbet med å være fornøyd med den jeg er. Å akseptere den jeg er...

Og vet du; det hjelper masse. Jeg har mange flere venner nå enn det jeg hadde før, og jeg trives så utrolig mye bedre på alle områder!

Jeg har innsett at det alltid viil være noen som ikke liker meg, men det gjør ikke noe... En kan ikke gjøre alle til lags...

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...