Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jah...så fikk jeg sendt et brev til psyk og greier...men så kom det i retur...feil adresse...fikk ordnet opp..var totalt usikker på om jeg skulle levere brevet eller ikke...menneh...så ble det gjort...fikk sms idag.....og har fått time neste torsdag..menneh ..lizzom...now what?

hva gjør jeg?

hva sier jeg?

*nervøsnervøsnervøs*

hva om hun bare ler av meg?

hva om hun...bare...vet ikke..er bare dritnervøs

Skrevet

Si det du føler for:-) Begynn der du føler det er naturlig for deg. Hu kommer ikke til å le av deg, det er ihvertfall garantert. Ja, hvis ikke du kjører standup-showet ditt da;-)

Skrevet

Si det du føler for:-) Begynn der du føler det er naturlig for deg. Hu kommer ikke til å le av deg, det er ihvertfall garantert. Ja, hvis ikke du kjører standup-showet ditt da;-)

hehe...får vel drøye det litt med det da...får heller ta det for deg..

*forsiktig klem*

Skrevet

ei sa til meg en gang: begynn på begynnelsen, og den er der du vil at den skal være...

hu er ei veldig smart jente, en av mine beste venner...

klemmer lenge, lille venn

Skrevet

ei sa til meg en gang: begynn på begynnelsen, og den er der du vil at den skal være...

hu er ei veldig smart jente, en av mine beste venner...

klemmer lenge, lille venn

*klemme massemyelenge*

Skrevet

Uendelig tøft gjort!! Det var kjempebra! Og det kommer til å gå så fint på torsdag! Hun er helt sikkert veldig vant med at folk er nervøse, og vet hvordan hun skal takle det, og ikke minst hvordan hun skal få deg til å takle det. Jeg er sikker på at det kommer til å gå bra :) Skal tenke masse på deg da.

Ikke tenk så mye på hva du skal si, du. Hun vet helt sikkert hvordan hun skal få deg i gang.

*klem og kos* :)

Skrevet

hehe...får vel drøye det litt med det da...får heller ta det for deg..

*forsiktig klem*

Passe meg for å klemme i hytt og pine på så purunge jenter, men ok: *meget anstendig klem tilbake*:-)

Skrevet

Uendelig tøft gjort!! Det var kjempebra! Og det kommer til å gå så fint på torsdag! Hun er helt sikkert veldig vant med at folk er nervøse, og vet hvordan hun skal takle det, og ikke minst hvordan hun skal få deg til å takle det. Jeg er sikker på at det kommer til å gå bra :) Skal tenke masse på deg da.

Ikke tenk så mye på hva du skal si, du. Hun vet helt sikkert hvordan hun skal få deg i gang.

*klem og kos* :)

lita? *mumle mumle*

anyway.. håper bare det går greit...kommer til å være nervøs i litt over en uke nå ..men...uff..jeje *klemme bæiben*

gruer emg jeg...

Skrevet

Passe meg for å klemme i hytt og pine på så purunge jenter, men ok: *meget anstendig klem tilbake*:-)

azza...nå skal jeg ikke tvinge deg til å klemme meg azza... sånn hvid du ikke vil lizzom...er ikke tvangsklemming her..

*legger klemmen pent her jeg...så får du gjør hva du vil med den...*

:)

Skrevet

lita? *mumle mumle*

anyway.. håper bare det går greit...kommer til å være nervøs i litt over en uke nå ..men...uff..jeje *klemme bæiben*

gruer emg jeg...

Skjønner at du gruer deg. Det er vel helt vanlig å gjøre det, og jeg er sikker på at jeg og hadde gruet meg til noe sånt. Men jeg er så sikker på at det kommer til å gå fint. Når du går ut derfra neste torsdag, så vet du at det er overstått og da kan du bare kjenne på den følelsen du har da. Om det er en dårlig følelse, så, ja vel... da har du iallefall gjort det. Ikke verre enn som så. Og er det en ok følelse, så vet du at det ikke var så ille som du fryktet.

I mellomtiden så kan du bare slenge ut de grue-tankene her og til oss som står rundt deg, vet du! :-)

Tenker på deg, lita! ;-)

Gjest DOLs språkbevissthet
Skrevet

azza...nå skal jeg ikke tvinge deg til å klemme meg azza... sånn hvid du ikke vil lizzom...er ikke tvangsklemming her..

*legger klemmen pent her jeg...så får du gjør hva du vil med den...*

:)

Nå har vi jo faktisk klemt allerede da;-)

Gjest DOLs språkbevissthet
Skrevet

Nå har vi jo faktisk klemt allerede da;-)

Neeeeeeeeeeeiiiiiiii!!!!!!!!! Faen! Avslørt:-)

Skrevet

Neeeeeeeeeeeiiiiiiii!!!!!!!!! Faen! Avslørt:-)

hehe *flirer*

Skrevet

Skjønner at du gruer deg. Det er vel helt vanlig å gjøre det, og jeg er sikker på at jeg og hadde gruet meg til noe sånt. Men jeg er så sikker på at det kommer til å gå fint. Når du går ut derfra neste torsdag, så vet du at det er overstått og da kan du bare kjenne på den følelsen du har da. Om det er en dårlig følelse, så, ja vel... da har du iallefall gjort det. Ikke verre enn som så. Og er det en ok følelse, så vet du at det ikke var så ille som du fryktet.

I mellomtiden så kan du bare slenge ut de grue-tankene her og til oss som står rundt deg, vet du! :-)

Tenker på deg, lita! ;-)

takk! *klemme masse*

du er god du...

klarer ikke å få ut stort med ord idag..så..jah.. *klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...