Gå til innhold

Er det mulig?


kupton

Anbefalte innlegg

Gjest 749ba...602

Moderator er i ferd med å ødelegge hele forumet med sin håndtering av innlegg. Forstår at du kupton tar pause. Jeg logger meg av for godt.

Anonymkode: 749ba...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 5ceb6...ebb
Gjest c8a4a...18a skrev (Akkurat nå):

Er dol en synkende skute?

Anonymkode: c8a4a...18a

Det håper jeg virkelig ikke. Alle de gode svarene og kompetansen og brukererfaringene man får her inne er uvurderlige. 

Anonymkode: 5ceb6...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (6 timer siden):

Som nevnt i tråden øverst på psykiatri. Dessverre har det vært slik at noen få har både anbefalt direkte dosemengder, har anbefalt folk å trappe ned doseringer, og trappe opp doseringer. Derfor ble det avgjort tidligere denne uken at det å diskutere spesifikke doseringer ikke var lov. Så når tråder da inneholder spesifikke doseringer i hovedinnlegget så blir de fjernet når det ikke er mulig å fjerne selve doseringen. 

 

Det er stor mangel på psykiatere og svært vanskelig å komme til dem. Dere burde ta inn kupton som fagperson. Slettepolitikken er meningsløs slik den er nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skyter budbringeren ved å skyte @Admin her. Dette er jeg rimelig sikker på at ikke er hennes beslutning. Hun håndhever et regelsett som er definert av Story House i Egmont og har om noe kjempet vår sak der.

Som jeg vel har sagt tidligere, så har jeg vært kritisk til harmoniseringen med Kvinneguiden som vi har sett her inne. Men det er et faktum at slik har det blitt, og en del regler og policyer derfra smitter litt over her. Vi alle savner tiden med NHD som leder av psykiatriforumet og dedikert admin. Men den tiden kommer aldri tilbake. Sånn er det bare.

Endret av ISW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (8 minutter siden):

Dere skyter budbringeren ved å skyte @Admin her. Dette er jeg rimelig sikker på at ikke er hennes beslutning. Hun håndhever et regelsett som er definert av Story House i Egmont og har om noe kjempet vår sak der.

Som jeg vel har sagt tidligere, så har jeg vært kritisk til harmoniseringen med Kvinneguiden som vi har sett her inne. Men det er et faktum at slik har det blitt, og en del regler og policyer derfra smitter litt over her. Vi alle savner tiden med NHD som leder av psykiatriforumet og dedikert admin. Men den tiden kommer aldri tilbake. Sånn er det bare.

Trist er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ISW skrev (27 minutter siden):

Men den tiden kommer aldri tilbake. Sånn er det bare.

I hvert fall ikke hvis vi ikke jobber for det… Er det ikke brukerne her som er forumet?

Jeg synes det er veldig trist når faste brukere og ressurspersoner velger å forlate dol.

Jeg forstår at det ikke er admin her som skal «skytes», men kanskje vedkommende kan rette kritikken videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (24 minutter siden):

I hvert fall ikke hvis vi ikke jobber for det… Er det ikke brukerne her som er forumet?

Jeg synes det er veldig trist når faste brukere og ressurspersoner velger å forlate dol.

Jeg forstår at det ikke er admin her som skal «skytes», men kanskje vedkommende kan rette kritikken videre. 

Jeg er prinsipielt helt enig med deg, men her er det nok litt andre faktorer som rår.

Dette forumet er en bitteliten del av Egmont sin virksomhet. Jeg kjenner jo ikke tallene i detalj, men det er nok noe som har fulgt med på kjøpet etter et oppkjøp. Isolert sett vil jeg tro reklameinntektene herfra kanskje kan være noen hundre tusen kroner i året, og da tar jeg godt i ut fra trafikken via søkemotorer. Vi faste brukerne her inne genererer omtrent ingen inntekter. Det er det basen med flere hundre tusen innlegg som gjør.

Men en så liten del, og noe som strengt talt ikke er kjernevirksomheten til Egmont, kan utrolig lett fjernes hvis det skaper støy, eller bryter med selskapets profil. Jeg tror dette forumet ikke kommer til å vare evig. Men jeg frykter at den beslutningen kommer raskere jo mer støy forumet genererer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av grunnene til at jeg har vært her, er at modereringen ikke har vært like absurd og uvettig som på Kvinneguiden. Det ser det ut til å være slutt på. Synd, for jeg har lært mye på DOL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody skrev (44 minutter siden):

Er virkelig bildene min av de tre vise menn spam? 😂🤣

Det synes jeg og er morsomt og veldig rart slettes🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (47 minutter siden):

Er virkelig bildene min av de tre vise menn spam? 😂🤣

Når samme innlegg postes flere ganger i mange forskjellige tråder oppfattes det som spam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Gjest fae17...ac1 skrev (På 21.9.2023 den 18.59):

Hennes overordnede sier det. Admin og de som bryter reglene på dette kan stilles ansvarlig hvis noen skulle bli syke eller dø av slikt. Så da må det vel være en generell regel som gjelder alle. 

Anonymkode: fae17...ac1

Nei og nei. En person er temmelig dum om han ukritisk følger råd på nett. Kan like gjerne gi de som fant opp Internett skylden. Eller de som laget dette forumet her. Så lenge vi har Internett må vi nok leve med at det er mye bs rundt om. Ikke at det Kupton skriver er det, men nevner det siden du skriver at han kan stilles ansvarlig. 
Jeg blir skremt av hvor tafatt folk blir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for diskusjon omhandlende andre plattformer. Om det trengs teknisk hjelp av dette kan det tas på egnede steder, eventuelt med plattformen det gjelder. Og nei, vi hadde heller ikke tillatt diskusjoner rundt bruken av IPBoard som vi bruker på dette underforumet, da det er nettopp spørsmål rettet mot forumet. 

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...