psykologi Skrevet 9. april 2002 Skrevet 9. april 2002 har remeron noen virkning mot angst? dersom ikke hva slags medisin har god virkning mot angst?hvorfor jeg spør er for de at legen min har skrevet ut remeron til meg. håper på svar på forhånd takk 0 Siter
Gjest Buspar Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Jeg har angst og går på buspar. Kjenner ingen virkning av den ennå tror jeg. Gikk en kort periode på remeron, men fant vel egentlig ut at den ikke hadde noe virkning. Remeron skal gi en beroligende virkning, er mot depresjon og angstdempende 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Remeron har effekt på angst hos mange. Det kan ta noen uker før virkningen kommer. 0 Siter
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Du kan bli døsig av den så ta den på kveldstid... mer info om remeron: http://www.medisinhandboken.lmi.no/preparat/944.htm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.