Gå til innhold

Hva er dine sterke sider?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Positive sider: veldig lojal og trofast mot familie og venner. Jeg er flink å lese folk og situasjoner. Jeg er kreativ. Jeg er god på å dempe ned konflikter og sørge for at folk føler seg vel rundt meg. Tar ansvar. Tilgir lett når noen ber om tilgivelse og jobber med meg selv å alltid ha en tilgivende holdning til folk flest. 
negative: jeg er uorganisert, rastløs, dårlig på å ta avgjørelser, er litt for følsom 

Anonymkode: 6ba70...0db

Synes det er vanskelig å skrive ned mine positive sider, det er nok lettere for de som kjenner meg å si. Men vil selv tro at jeg er snill og omsorgsfull. Er iallefall flink til å holde avtaler og vet jeg er flink til å reise meg etter å ha tryna skikkelig. 

De negative sidene er mange. Er bla et rotehue og ikke den flinkeste økonomisk. Resten av lista prøver jeg å forbigå i stillhet.

UtakknemligDiva

Sterke: Viljesterk, ser detaljer, setter meg godt inn i ting.

Svake: vansker med å forstå hvordan andre kan like helt andre ting, snakker kanskje litt for mye om detaljer rundt ting i stedefor å forklare enkelt, blir litt klein av enkelte sosiale normer.

At jeg er tilpasningsdyktig. Sliter litt med å omstille med årstider sommer- høst og vinter- vår. Ellers er jeg glad for den siden ettersom det har vært mange enringer i livet mitt, og at jeg har mer og mindre havnet i forskjellige miljøer litt uten at jeg har lett kunne velge det bort. Men det har jo vært flere bra omgivelser også. 

Andre setter pris på at jeg er forutsigbar når det gjelder humør. 

Annonse

Jeg er ikke redd for å prøve nye ting, jeg er ekstremt god til å tåle ubehag, jeg har ganske bra anlegg for skolen, jeg har naturlig bra fysisk form, jeg forhåndsdømmer ingen og behandler alle likt (bryr meg ikke om sosial status så for meg erdet likegyldig om noen er ordfører eller om de er narkomane), jeg er ryddig og strukturert de periodene jeg har det okei med meg selv, jeg er veldig lite opptatt av hva andre måtte tenke om meg og har et stabilt, positivt selvbilde, jeg er min egen beste venn. Det meste av det over har jeg fått til gjennom personlig selvutvikling og var ikke "medfødt".

Og likevel er livet mitt nesten ikke til å holde ut i perioder. 

Anonymkode: 31a7b...7b9

Synes vi skal fokusere på våre sterke siden som trådstarter ber om☺️ Tror mange som er her inne er veldig omsorgsfulle, leser det gjennom innlegg når mange av oss sliter og resten stiller opp. Ord er ganske kraftfulle!

Og med å tenke på sine sterke sider uten å aktivere negative tanker om seg selv samtidig så bygger man selvtillit. Si kun positive ting om deg selv i denne tråden👏

Mine sterke sider er nok at jeg er superlojal, og at jeg er empatisk og sympatisk. Ønsker å hjelpe de som er i nød.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...