Gå til innhold

Skryte innlegg!!


vin

Anbefalte innlegg

Jeg bare MÅ få skryte litt!

Det er som kjent blant oss foreldre med "problem barn" at vi har ett tøft liv med våre arvinger!

Jeg har i 8 år prøvd å få en diagnose på datteren min!

fra hun var lita jente har hun vært høyt og lavt og vært den alle kommenterte ...

Ikke kunne hun sitte i ro i 2 minutter , skadet seg hele tiden , skole var ett sted hun hatet , venner hadde hun bare for korte perioder , for ingen orket og være sammen med henne!

I alle fall: hun har nå gått på Ritalin i ett år og her er resultatene( 10 år gammel er hun):

Masse venner , kan sitte rolig i timevis med bøker , skolen er topp!

Var på foreldremøte i går , og læreren sa at de ikke trengte ekstra assistanse til henne lengre....

Ikke bare det , men hun som for ett år siden var den dårligeste i alle fag , er nå best i matte og klarer alle andre fag!

Karakterene har gått opp 80 %!!

Måtte bare få skryte av den skjønne jenta mi , som endelig klarer å fungere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har all mulig grunn til å skryte også. :-)

Kan skjønne det føles godt for dere alle at jenta deres har forandret seg så mye til det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unner både deg og jenta di dette! :-) Å leve sånn kan fort legge en hel familie i ruiner, om man ikke blir tatt på alvor, - bare for 10 år siden hadde mange leger ikke hørt om slike barn. Kos dere!

*KOS FRA MEG*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest byhuldra

Det har i det siste vært mye fokus på hvor fælt det er å "dope" ned ungene (takk dagbladet...), men dette er et av tiulfellene der medisinering definitivt har vært på sin plass.

Gratulerer med framgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...