Gå til innhold

Er der noen sjanse for å få komme inn igjen på kvinneguiden når man er permanent utestengt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble permanent utestengt fra kvinneguiden for noen måneder siden. Jeg spammet ikke eller var ufin eller noe sånt, jeg skrev bare for mye om selvmord, spiseforstyrrelser og annet innen psykiatri som brøt med reglene. Hadde jeg skrevet trådene her inne hadde det nok blitt sett på som helt greit og innenfor reglementet, tror jeg. 

Jeg trives veldig godt her inne, det er ikke det, men skulle gjerne hatt muligheten til å skrive på kvinneguiden også. Man får jo stort sett mye mer svar der inne (naturligvis, det er jo større). Hvis jeg hadde lovet å aldri skrive noe angående psykiatri, hadde det vert mulig å få komme inn igjen da? Synes utestengingen var litt vel streng... 

Anonymkode: bfb39...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Det kan ikke vi brukere her svare på. Du kan sende en melding til moderatorene på Kvinneguiden og spørre. Alternativt kan du opprette en ny bruker.

Tenkte kanskje enten noen brukere her hadde erfaring med det samme, eller at admin her kan svare. Så vidt jeg har skjønt er hun begge plasser? (Mener på jeg leste det en gang?). Jeg forsøkte opprette ny bruker for en tid tilbake, men det gikk noen uker så ble jeg utestengt igjen.

Anonymkode: bfb39...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenkte kanskje enten noen brukere her hadde erfaring med det samme, eller at admin her kan svare. Så vidt jeg har skjønt er hun begge plasser? (Mener på jeg leste det en gang?). Jeg forsøkte opprette ny bruker for en tid tilbake, men det gikk noen uker så ble jeg utestengt igjen.

Anonymkode: bfb39...12a

Enten du lager ny bruker eller får gjenåpnet den gamle så er det jo en forutsetning at du følger regelverket der og ikke skriver innlegg som gjør at du blir utestengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ble permanent utestengt fra kvinneguiden for noen måneder siden. Jeg spammet ikke eller var ufin eller noe sånt, jeg skrev bare for mye om selvmord, spiseforstyrrelser og annet innen psykiatri som brøt med reglene. Hadde jeg skrevet trådene her inne hadde det nok blitt sett på som helt greit og innenfor reglementet, tror jeg. 

Jeg trives veldig godt her inne, det er ikke det, men skulle gjerne hatt muligheten til å skrive på kvinneguiden også. Man får jo stort sett mye mer svar der inne (naturligvis, det er jo større). Hvis jeg hadde lovet å aldri skrive noe angående psykiatri, hadde det vert mulig å få komme inn igjen da? Synes utestengingen var litt vel streng... 

Anonymkode: bfb39...12a

Nei.

 

Anonymkode: db1b4...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (10 minutter siden):

Enten du lager ny bruker eller får gjenåpnet den gamle så er det jo en forutsetning at du følger regelverket der og ikke skriver innlegg som gjør at du blir utestengt.

Ja, jeg skal selvfølgelig følge regelverket. Har skjønt reglene ordentlig nå (tidligere synes jeg det var vanskelig å vite hvor grensene gikk - synes de var litt vel strenge? Men mulig det bare er meg?). Men om jeg unngår skrive om psykiatri i det hele så vil jeg garantert holde meg innenfor. Så kan jeg skrive psykiatri spørsmål her inne og bruke kvinneguiden til alt annet.

Anonymkode: bfb39...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei.

 

Anonymkode: db1b4...989

Er du sikker? Og hvorfor ikke? Er de virkelig så strenge og firkantet?

Anonymkode: bfb39...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er du sikker? Og hvorfor ikke? Er de virkelig så strenge og firkantet?

Anonymkode: bfb39...12a

Ja. Du kan jo prøve å lage en ny bruker, men har du havnet i "svarteboka" blir du nok avslørt.

Anonymkode: db1b4...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja. Du kan jo prøve å lage en ny bruker, men har du havnet i "svarteboka" blir du nok avslørt.

Anonymkode: db1b4...989

Kjipt. Hva er "svarteboka"?

Anonymkode: bfb39...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Kjipt. Hva er "svarteboka"?

Anonymkode: bfb39...12a

Oversikt over alle regelbruddene dine.

Anonymkode: db1b4...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Oversikt over alle regelbruddene dine.

Anonymkode: db1b4...989

Åja. Det var jeg ikke klar over at de hadde. Eksisterer det på dette forumet også?

Anonymkode: bfb39...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En utestengelse fra ett forum er permanent, det er det på alle forumene vi har, bortsett fra diskusjon.no hvor du kan søke deg inn etter noen mnd. Det kan vurderes i tilfeller etter lang tid om man spør, men om man da har laget seg nye brukere for å unngå utestengelsen er nok sjangsen meget liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (6 timer siden):

En utestengelse fra ett forum er permanent, det er det på alle forumene vi har, bortsett fra diskusjon.no hvor du kan søke deg inn etter noen mnd. Det kan vurderes i tilfeller etter lang tid om man spør, men om man da har laget seg nye brukere for å unngå utestengelsen er nok sjangsen meget liten.

Det var leit. Hvorfor er det mindre strengt på diskusjon.no? Mener du at man kan spørre på kvinneguiden om å få komme inn igjen etter at det har gått lang tid, eller gjelder det bare diskusjon.no? Og såfall hvor lang tid må det ha gått?  Har fått så mye god hjelp på kvinneguiden, er leit å ikke ha tilgang til forumet lenger.

Anonymkode: bfb39...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart at en utestengelse varer for livstid. Men det er nok fordi de er redd for at du gjentar deg med samme feil? Men folk forandrer seg i løpet av livet så det er rart. 

Anonymkode: a1dab...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg synes det er rart at en utestengelse varer for livstid. Men det er nok fordi de er redd for at du gjentar deg med samme feil? Men folk forandrer seg i løpet av livet så det er rart. 

Anonymkode: a1dab...082

Ja, jeg er enig. Jeg synes også man får alt for få sjanser før man blir utestengt permanent. Jeg fikk vel 3-4 advarsler tror jeg, før jeg ble utestengt for godt. Jeg synes også det er vanskelig å skjønne hvor grensene går ift reglene om å snakke om selvmord og spiseforstyrrelse... Men mulig jeg bare er dum?

Anonymkode: bfb39...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 16.04):

Jeg ble permanent utestengt fra kvinneguiden for noen måneder siden. Jeg spammet ikke eller var ufin eller noe sånt, jeg skrev bare for mye om selvmord, spiseforstyrrelser og annet innen psykiatri som brøt med reglene. Hadde jeg skrevet trådene her inne hadde det nok blitt sett på som helt greit og innenfor reglementet, tror jeg. 

Jeg trives veldig godt her inne, det er ikke det, men skulle gjerne hatt muligheten til å skrive på kvinneguiden også. Man får jo stort sett mye mer svar der inne (naturligvis, det er jo større). Hvis jeg hadde lovet å aldri skrive noe angående psykiatri, hadde det vert mulig å få komme inn igjen da? Synes utestengingen var litt vel streng... 

Anonymkode: bfb39...12a

Jada, vært det mabge ganger selv faktisk. Bare å bytte epost og bytte enhet du logger inn fra. Ny telefon, ny pc , noe sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

Jada, vært det mabge ganger selv faktisk. Bare å bytte epost og bytte enhet du logger inn fra. Ny telefon, ny pc , noe sånt. 

Da blir du ikke lenger gjenkjent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (7 minutter siden):

Jada, vært det mabge ganger selv faktisk. Bare å bytte epost og bytte enhet du logger inn fra. Ny telefon, ny pc , noe sånt. 

Åja. Må man ikke ha nytt internett også da? For de ser vel på ip-adressen eller hva det heter? Uansett så er det ikke noe jeg tenker å gjøre. Vil være ærlig.

Anonymkode: bfb39...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...